شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22284
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 18 شهریور 1401 - 14:46 | 93 بازدید | ارسال توسط :

نشست‌ «به آیین آسمان» در شهرستان‌های کشور برگزار شد

پنج دوره گذشته نشست‌های «به آیین آسمان» در شهرستان‌های کشور برگزار شد و برای نخستین بار است که این نشست در یکی از مراکز فرهنگی پایتخت تشکیل می‌شود.

نشست‌ «به آیین آسمان» در شهرستان‌های کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز؛ در این نشست که از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه برادران برگزار گردید، علی داوودی، ولی‌الله کلامی، سیدبشیر حسینی، شیرالله حیدری، محمد صمیمی، قادر ایمان‌زاده، علی‌محمد مودب، حسین اسرافیلی و محمدعلی رضازاده شعرخوانی نمودندو اجرای برنامه بر عهده رضا محقق بود.

«به آیین آسمان» برنامه‌ای هدفمند و در راستای توانمندسازی استعدادهای اهالی ادب است که نخستین جلسه آن به مناسبت عید غدیر و با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی درشهرقم، دومی به مناسبت مباهله با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی درمشهد و سومی با موضوع پیش واقعه عاشورا در اصفهان برگزار شد. جلسه چهارم با نام غروب مویه با موضوع محرم و عاشورا در زنجان برگزار شد و پنجمین نشست در همدان با موضوع ادبیات عاشورایی کودک و نوجوان تشکیل شد.

ششمین نشست «به آیین آسمان» شامگاه پنجشنبه، ۱۷ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در حسینیه دلریش تهران واقع در خیابان جمهوری، نرسیده به بهارستان، کوچه ممتاز برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.