شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23274
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 16 آبان 1401 - 15:59 | 77 بازدید | ارسال توسط :

روابط عمومی ها زبان گویا در جهاد تبیین باشند

روابط عمومی ها ، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

روابط عمومی ها زبان گویا در جهاد تبیین باشند

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امید نیوز،  رئیس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این دستگاه ها با اشاره به ضرورت تبیین خدمات تلاش های صورت گرفته موضوع فرامین مقام معظم رهبری در جهاد تبیین گفت: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان و چشم بینا و گوش شنوای مجموعه سازمانی در معرفی خدمات دولت در جهاد تبیین عمل کنند.

عبدالله دارایی در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین شفاف اقدامات دستگاه ها برای مردم و شهروندان گفت: تاکید ما بر این است که دستاورد هایی که در طول چهار دهه انقلاب اسلامی در بخش های مختلف و خدماتی که توسط دولت ها در طول سال ها صورت گرفته نیاز به تبیین و طرح شفاف و عقلایی برای مردم دارد و این ماموریت مهم بر عهده مدیران روابط عمومی ها است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطر نشان کرد: جهاد تبیین نه فقط یک ماموریت سازمانی بلکه یک فریضه قطعی و فوری است ، امری که امروز عنوان خنثی کننده توطئه دشمنان و محرک نشاط بخش و امید آفرین جامعه است، نارسایی در ارائه اطلاعات درست تحلیل ها و تبیین دستاوردهای دستگاه ها ، باعث ناامیدی مردم خواهد شد و این رسالت مهم برازنده مدیران پرتلاش، پر توان و با تجربه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی استان است.

در این جلسه هر یک از مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز به بیان دیدگاه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی و استفاده از فرصت های جدید اطلاع رسانی در بسترهای شبکه های داخلی و ارتباط سازنده و متقابل با ابواب جمعی و مخاطبین سازمان تاکید کردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.