شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34984
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, اقتصادی تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 21:53 | 43 بازدید | ارسال توسط :
رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:

در نمایشگاه گالفود دبی فرصت مذاکره عقد قراردادهای تجاری برای فعالان اقتصادی البرز فراهم شد

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: حضور در بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه گالفود دبی، فرصت مذاکره عقد قراردادهای تجاری را برای فعالان اقتصادی البرز فراهم کرد. به گزارش صدای چراغ امید نیوز به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در یکصدوششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز ضمن […]

در نمایشگاه گالفود دبی فرصت مذاکره عقد قراردادهای تجاری برای فعالان اقتصادی البرز فراهم شد

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: حضور در بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه گالفود دبی، فرصت مذاکره عقد قراردادهای تجاری را برای فعالان اقتصادی البرز فراهم کرد.

به گزارش صدای چراغ امید نیوز به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در یکصدوششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، به رسم نیاکان با ذکر یا “مقلب القلوب” روزهای توام با سلامتی و بهروزی برای ملت شریف ایران و همراه با عزت، سربلندی و سرافرازی کشومان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

تولید و تدوین برنامه‌های انتخاباتی گفت‌وگو محور طی دو روز متوالی در فاتح اتاق بازرگانی البرز

وی در ادامه افزود: در عمل به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار محترم و تمهیدات پیش‌بینی شده در اتاق بازرگانی البرز در حوزه اطلاع‌رسانی به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه و حضور پرشور آنها در این عرصه، طی دور روز متوالی با حضور جمعی از کاندیداهای محترم استان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چندین برنامه‌ گفت‌وگو محور در استودیو فاتح اتاق بازرگانی البرز ضبط و تدوین و از طریق ‌فضای مجازی و ‌‌ستادهای انتخاباتی به صورت گسترده منتشر شد.

*دیدار و تکریم خانواده شهداء والامقام دوران دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران سرافراز البرز به مناسبت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران*

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئولان اتاق بازرگانی البرز ضمن دیدار و تکریم خانواده شش شهید والامقام دوران دفاع مقدس، به پاس تقدیر از رشادت‌ها و دلاوری‌های ۱۰ تن از جانبازان و ایثارگران سرافراز انقلاب اسلامی با اهداء لوح سپاس از آنها تجلیل کردند.

*گزارش اعزام هیات تجاری البرز به بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه گالفود دبی*

وی ادامه داد: با حضور و همراهی هیات نمایندگان و معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی البرز و جمعی از فعالان اقتصادی استان در حوزه صنایع‌غذایی و بسته‌بندی در بازه زمانی دوم الی چهارم اسفندماه سال جاری به بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه گالفود دبی سفر کردیم.

وی بیان کرد: نمایشگاه گالفود، امسال میزبان بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ غرفه‌دار از حدود ۱۲۷ کشور جهان بود که از فرصت‌های تجاری جدید رونمایی کرده و راه‌حل‌هایی برای چالش‌های نوظهور و در حال تحول جهانی ارائه دادند.

به گفته رضایی در بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه گالفود همچنین آخرین فناوری و نوآوری‌ها در صنعت غذا و نوشیدنی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه گالفود دبی پیش از ۲۰ غرفه از برندهای معتبر و مطرح ایرانی به‌ ویژه نامداران استان البرز در صنایع‌غذایی حضور داشتند و ضمن برگزاری نشست‌های B2B در خصوص عقد قراردادهای تجاری با فعالان اقتصادی دیگر کشورها مذاکره کردند.

وی در ادامه گفت: در جریان سفر هیات تجاری البرز به این دوره از نمایشگاه گالفود، دیداری نیز با سرکنسول‌ جمهوری اسلامی ایران در دبی داشتیم که در این دیدار، اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز به تشریح ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان برای صادرات به امارات متحده عربی و به منظور حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور پرداختند.

کسب رتبه یک برتر آموزش توسط اتاق بازرگانی البرز برای چهارمین سال متوالی در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور

رضایی در بخش دیگری افزود: سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بر بهبود عملکرد در حوزه آموزش و تداوم موفقیت‌های سال‌های قبل در این زمینه و در کنار آن استقبال خوب متقاضیان بالغ بر ۱۳۳ دوره آموزشی مشتمل بر حضوری و آنلاین از سوی اتاق بازرگانی البرز برگزار شد که در نتیجه آن برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک برتر در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شدیم و خوشبختانه رشد قابل ملاحظه‌ای در این خصوص به دست آوردیم، چرا که آمار دوره‌های آموزشی ما در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ تحت تاثیر شیوع کرونا در مجموع بالغ بر ۱۰۶ و ۷۲ مورد بوده است‌‌.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ در قالب برگزاری ۴۱ دوره حضوری و ۹۲ دوره آنلاین بالغ بر ۵ هزار و ۶۳۰ شرکت‌کننده در مجموع طی ۶۷۳ ساعت آموزش‌های لازم را در دوره‌های مربوطه دریافت کردند.

وی عنوان کرد: در بحث آموزش سالانه با شناسایی نیازها و اولویت صنایع و واحدهای تولیدی استان، سرفصل‌های دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی البرز تعیین می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.