شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15722
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400 - 23:39 | 598 بازدید | ارسال توسط :

حضورمان در المپیک زمستانی پکن فرصتی ارزشمند است

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران با اشاره به حضور ایران در المپیک زمستانی پکن اظهار کرد: این فرصت بین المللی برای ایران بسیار ارزشمند است. باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در آستانه شروع رقابت های المپیک زمستانی پکن گفت: مسابقات المپیک، سخت ترین، مهم ترین و دشوارترین رقابت‌هایی است که برگزار می […]

حضورمان در المپیک زمستانی پکن فرصتی ارزشمند است

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران با اشاره به حضور ایران در المپیک زمستانی پکن اظهار کرد: این فرصت بین المللی برای ایران بسیار ارزشمند است.

باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در آستانه شروع رقابت های المپیک زمستانی پکن گفت: مسابقات المپیک، سخت ترین، مهم ترین و دشوارترین رقابت‌هایی است که برگزار می شود و شرایط برفی که در چین، ملی پوشان اسکی خواهند کرد، با شرایط برف پیست های اسکی ما تفاوت دارد. یخ آنجا زیاد است اما برف پیست های ایران نرم تر و طبیعی است. به همین خاطر شرایط مسابقات برای ما از زمین تا آسمان فرق می کند.

کلهر افزود: با تمام این تفاوت‌ها، در المپیک زمستانی بیشتر از هر چیزی بحث حضورمان مطرح است و سعی می کنیم حضور خوبی را نماینده‌های ایران داشته باشند و نتایج بهتری را نسبت به دوره‌های قبل ثبت کنیم.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین درباره نمایندگان ایران در بخش آلپاین هم اظهار داشت:حسین ساوه شمشکی سومین المپیکی است که شرکت می کند و از تجربه خوبی برخوردار است. از نظر تاکتیکی از هوش بالایی برخوردار است و امیدوارم با حضور او بهترین نتیجه تاریخ المپیک زمستانی کاروان ایران را به دست بیاوریم.

کلهر درباره دیگر نماینده اسکی آلپاین در المپیک زمستانی هم گفت: خانم عاطفه احمدی بدون مربی به مسابقات اعزام می شوند و سعی می کنیم اگر کاری از دستم بر بیاد برایشان انجام دهم و کمک و راهنمایی کنم.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین درباره برنامه‌ریزی برای موفقیت ورزش‌های زمستانی به خصوص اسکی، در المپیک زمستانی، اظهار داشت: از نظر وسایل اسکی ما در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و گران یا ارزان وسیله‌ها وارد می شود و فدراسیون یا خود ورزشکاران تهیه می کنند. مشکل ما از نظر شرایط تمرینی و برف است.

به گزارش جوان آنلاین، کلهر افزود: پیست توچال در حالی امسال آذرماه بازگشایی شد، که سال‌های قبل در بهمن یا دی ماه پیست باز می شد و مشکل ما این است فصل آماده سازی مان کوتاه است. اروپایی ها از اواسط شهریورتا اوایل دی تمرینات شان را آغاز می کنند و با آمادگی کامل وارد مسابقات می شوند. در حالی که ما تازه دی ماه تمرین مان را شروع می کنیم و ۱۵ فروردین که آخر فصل تمرینی ما است، بچه ها به آمادگی می رسند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید برنامه ریزی کنیم که با برنامه‌ریزی اروپایی ها در تمرین و مسابقات حرکت کنیم، اسکی ایران استعدادهای خوبی در رده‌های پایه و نونهالان دارد که آسیایی راحت می توانیم مدال بگیریم و رنکینگ مان را در جهانی و المپیک زمستانی خیلی بالا ببریم.باید شرایط برایشان مهیا شود. یک مربی سوئیسی که سال گذشته به ایران آمده بود، به حال ما غبطه می خورد و می گفت ما چنین استعدادهایی در سوئیس نداریم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.