شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34860
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402 - 1:43 | 36 بازدید | ارسال توسط :

جشنواره لاله ها به صورت ویژه و به مناسب ماه رمضان در کرج برگزار شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه فضای شهر برای ماه رمضان هنوز کامل نشده و آماده نیست گفت: شهر کرج شهر اسلامی است و قرار است ماه رمضان ماهی شود که شعائر آن توسط حوزه فرهنگی شهرداری و سازمان سیما منظر به آن پرداخته شود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، […]

جشنواره لاله ها به صورت ویژه و به مناسب ماه رمضان در کرج برگزار شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه فضای شهر برای ماه رمضان هنوز کامل نشده و آماده نیست گفت: شهر کرج شهر اسلامی است و قرار است ماه رمضان ماهی شود که شعائر آن توسط حوزه فرهنگی شهرداری و سازمان سیما منظر به آن پرداخته شود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصدو پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و‌عبادات اظهارداشت: فضای شهر تاکنون برای فضای رمضان نیست با توجه به ایام پایانی سال و استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن شهرداری در این راستا هنوز عقب است و همچون گذشته بدنبال نقاشی روی بشقاب و کاسه است .

عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد به شهردار اذعان کرد: از اجرای طرح های قدیمی و بدون محتوا چه بازخوردی گرفته ایم که هنوز بدنبال این تبلیغات هستیم ! آقای شهردار این گونه برنامه ها چه زمانی به پایان میرسد؟!

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشنواره لاله ها اشاره کرد و یادآور شد: زمان برگزاری جشنواره لاله ها مصادف با ایام ماه رمضان است در این راستا از شهرداری و سازمان سیما و منظر درخواست می شود تا برنامه ای ویژه برای بازدید کنندگان داشته و مثل سالهای گذشته نباشد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته علیرغم همه تذکرات برای هر چه بهتر برگزاری جشنواره لاله ها اما هیچ برنامه ویژه ای برای بازدیدکنندگان نداشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.