شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34060
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 29 بهمن 1402 - 15:06 | 62 بازدید | ارسال توسط :
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت:

تکمیل پل‌های B0 و B1 بزرگراه شمالی تا پایان دوره ششم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: درصدد هستیم با جبران تأخیرهای این پروژه، تا سال آینده یا نهایتاً پایان دوره ششم، پل‌های B0 و B1 تکمیل شوند. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، حسین مهاجری اظهارداشت: در ابتدای دوره ششم پایه‌های پل آزاد راه شمالی تکمیل نشده […]

تکمیل پل‌های B0 و B1 بزرگراه شمالی تا پایان دوره ششم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: درصدد هستیم با جبران تأخیرهای این پروژه، تا سال آینده یا نهایتاً پایان دوره ششم، پل‌های B0 و B1 تکمیل شوند.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، حسین مهاجری اظهارداشت: در ابتدای دوره ششم پایه‌های پل آزاد راه شمالی تکمیل نشده بود اما با پیگیری‌های مسؤولین استانی، سیاست‌های شورا و همت عوامل شرکت آزادراه شمالی این پروژه سرعت خوبی گرفت و تمام قطعات مورد نیاز تأمین شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج پل B1 آزادراه شمالی را پیچیده‌ترین پل خاورمیانه به لحاظ دهانه و ارتفاع پل دانست و اذعان کرد: طبق گزارش ارائه شده، افرادی که در پروژه بزرگراه شمالی فعالیت می‌کنند، همه از هموطنان ایرانی هستند و ما از افراد خارجی در این پروژه استفاده نخواهیم کرد، اگرچه بخشی از قطعات از خارج از کشور تهیه شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تزریق بودجه‌ای بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان به این پروژه در سال جاری و ضمن اعلام آمادگی برای اختصاص مبالغ بیشتر با توجه به پیشرفت پروژه افزود:امید آن می‌رود تا زمان مذکور از طریق این پروژه همت به شهر کرج متصل شود و از ضلع غربی آن حداقل تا خیابان خوارزمی که ضلع غربی کرج است به نتیجه برسد و شهروندان کرجی از لذت بهره برداری از این مسیر بهره مند شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.