شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33268
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 06 بهمن 1402 - 14:49 | 42 بازدید | ارسال توسط :

توسعه برنامه های صادراتی موسسه رازی یک ضرورت است

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه، توسعه برنامه های صادراتی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را ضروری و مهم خواند و گفت: در کنار تامین نیازهای داخلی، باید نگاهی به بیرون مرزها داشته و موانع صادرات محصولات موسسه را برطرف کنیم. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، محمدرضا ناظری، در […]

توسعه برنامه های صادراتی موسسه رازی یک ضرورت است

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه، توسعه برنامه های صادراتی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را ضروری و مهم خواند و گفت: در کنار تامین نیازهای داخلی، باید نگاهی به بیرون مرزها داشته و موانع صادرات محصولات موسسه را برطرف کنیم.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، محمدرضا ناظری، در حاشیه بازدید از موسسه رازی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در زمینه توسعه و گسترش صادرات، اظهار کرد: رویکرد معاونت دیپلماسی وزارت امور خارجه، حل چالش ها و موانع دستگاه ها با هدف توسعه همکاری های جمهوری اسلامی با کشورهای خارجی است.
مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه، گفت: تولیدات متنوع موسسه رازی در زمینه انواع واکسن های پزشکی و دامپزشکی همچنین سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی، از جذابیتی فراوان برای صادرات برخوردار است و وزارت خارجه برای همکاری با این مرکز، تسهیل گری صادراتی و کمک به انتقال دانش و تکنولوژی از طریق نمایندگان و سفرای این وزارتخانه، آمادگی کامل دارد.
وی، توسعه برنامه های صادراتی موسسه رازی را ضروری و مهم خواند و گفت: در کنار تامین نیازهای داخلی، باید نگاهی به بیرون مرزها داشته و موانع صادرات محصولات موسسه را برطرف کنیم، این اقدام علاوه بر تامین بخشی از هزینه های موسسه در اقتصاد کشور نیز تاثیرگذار است.
مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه، یادآور شد: موسسه رازی مجموعه ای دولتی است و ممکن است با محدودیت هایی مواجه باشد اما در چارچوب های قانونی می تواند برای آغاز کار با کشورهای همسایه که در راستای سیاست های دولت مبنی بر توسعه همسایگی نیز هست و نیز کشورهای حوزه آفریقا و امریکای لاتین تعاملات خود را تقویت کند.
ناظری همچنین، انجام دیدارهای حضوری تیمی از موسسه رازی از کشورهای افریقایی به منظور بررسی وضعیت بازار را مفید ارزیابی کرد و از انجام هماهنگی های لازم وزارت امور خارجه برای برگزاری نشست با سفرای ایران در این کشورها خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.