شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25284
  پرینتخانه » خبر ویژه, فرهنگی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1402 - 16:15 | 56 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری دومین دوره آزمون شناسایی استعدادهای گویندگی ایران صدا

همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبکه‌ی رادیویی ایران صدا از علاقه‌مندان به گویندگی و صدابازیگری آزمون می گیرد. به گزارش علیرضانیاکان؛ در دومین دوره این آزمون که همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹در استودیوی ایران صدا واقع در حیاط اصلی مصلی امام خمینی برگزار می شود. داوطلبان می توانند […]

برگزاری دومین دوره آزمون شناسایی استعدادهای گویندگی ایران صدا

همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبکه‌ی رادیویی ایران صدا از علاقه‌مندان به گویندگی و صدابازیگری آزمون می گیرد.
به گزارش علیرضانیاکان؛ در دومین دوره این آزمون که همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹در استودیوی ایران صدا واقع در حیاط اصلی مصلی امام خمینی برگزار می شود. داوطلبان می توانند با حضور در غرفه ایران صدا در دو مرحله آزمون اینترنتی و حضوری شرکت می‌کنند. آثار جمع‌آوری شده را اساتید مطرح صداوسیما در حوزه گویندگی و بازیگری نمایش‌های رادیویی ارزیابی کرده و برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند. علاقه‌مندان با حضور در استودیوی ایران صدا ضمن برقراری ارتباط رو در رو با چهره های مشهور و محبوب سازمان با برگزیدگان دوره های قبل آزمون نیز می توانند تبادل نظر و اطلاعات داشته باشند.
ضمنا در هر روز بخشی از یک کتاب گویا ، توسط شیرین سپه راد ، رویا فلاحی و آرمان ضیایی به صورت نمایش زنده ی صوتی برای حاضران و علاقمندان در محل غرفه ایران صدا اجرا می شود.
شایان ذکر است آزمون گویندگی و صدابازیگری ایران صدا رایگان بوده و مراحل آن فقط در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌شود.
علاقه‌مندان برای شنیدن برنامه های ایران صدا می توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.