شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33604
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 18:11 | 54 بازدید | ارسال توسط :

افزایش بیش از دو برابری ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

علیرضا رحیمی از اضافه شدن ۱۵۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مدیریت شهری کرج خبر داد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورا اسلامی شهر کرج ضمن بیان اینکه اولویت مدیریت شهری در کنترل ترافیک برای شهروندانی است که از حمل و نقل عمومی در سطح […]

افزایش بیش از دو برابری ناوگان حمل و نقل عمومی کرج

علیرضا رحیمی از اضافه شدن ۱۵۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مدیریت شهری کرج خبر داد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ امید نیوز، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورا اسلامی شهر کرج ضمن بیان اینکه اولویت مدیریت شهری در کنترل ترافیک برای شهروندانی است که از حمل و نقل عمومی در سطح شهر استفاده می کنند گفت:امروزه بیش از دو برابر ظرفیت موجود اتوبوس در سطح شهر، خریداری شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا رحیمی اضافه کرد:موجودی دستگاه های فعال ناوگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر در سال یک هزار و چهارصدو دو ۱۳۶ دستگاه بود که با حمایت و تلاش های پارلمان مدیریت شهری طی یکسال ۱۵۳ دستگاه اتوبوس از طریق یارانه دولت،اوراق و منابع شهرداری خریداری شد و در حال حاضر تعداد۲۹ دستگاه به شهرداری کرج تحویل و تعداد۵۳دستگاه اتوبوس نیز بهسازی و آماده بهره برداری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج استفاده از ناوگان حمل و نقل پاک و سبز را در کاهش آلودگی ضروری دانست و اظهار داشت:از مجموع دستگاه های اتوبوس خریداری شده ۴۰ دستگاه آن برقی می باشد و قرار است در خط ویژه اتوبوس(میدان حصارک-پایانه شهید سلطانی)بکار گرفته شود و به عنوان ستون فقرات حمل و نقل عمومی در سطح شهر نقش ایفا کند.

علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق در پایان یادآور شد :تا پایان سال حدود۱۰۰دستگاه به چرخه خدمات اضافه می شود که به تعداد حداقل۲۰۰راننده پایه یکم نیاز است که فراخوان آن نیز در حال انجام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.