شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12745
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 13:38 | 584 بازدید | ارسال توسط :

اعلام خمایت حزب خانواده اعظم طالفانی در حمایت از دکتر همتی

👈 جامعه زنان انقلاب اسلامی، از تشکل‌های ملی-مذهبی که توسط مرحومه اعظم طالقانی تاسیس شده است، اطلاعیه‌ای بدین‌شرح صادر کرد: ▪️بسم الله الرحمن الرحیم هدف کنار زدن مردم است 🔹در شرایطی به استقبال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رویم که حق انتخابات آزاد از مردم سلب شده و‌ نوعی سردرگمی و تردید در شرکت کردن یا […]

اعلام خمایت حزب خانواده اعظم طالفانی در حمایت از دکتر همتی

👈 جامعه زنان انقلاب اسلامی، از تشکل‌های ملی-مذهبی که توسط مرحومه اعظم طالقانی تاسیس شده است، اطلاعیه‌ای بدین‌شرح صادر کرد:

▪️بسم الله الرحمن الرحیم
هدف کنار زدن مردم است

🔹در شرایطی به استقبال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رویم که حق انتخابات آزاد از مردم سلب شده و‌ نوعی سردرگمی و تردید در شرکت کردن یا نکردن که نتیجه تحقیر شدن و نادیده گرفتن رأی و نظر مردم می‌باشد را شاهد هستیم.

🔹در شرایطی که بحران‌های اقتصادی اجتماعی ناشی از ضعف مدیریت جامعه و تحریم‌های ظالمانه مردم را در فشار قرارداده و خروج از این وضعیت جز با مشارکت فعال مردم میسر نیست؛ نهادهایی که مسئولیت‌شان صیانت از قانون اساسی و نظارت بر اجرای صحیح آن است، خود علیه وظیفه‌شان قدعلم کرده‌اند.

🔹به نظر می‌آید جریان‌هایی حذف جمهوریت نظام را در دستورکار قرار داده‌اند و با شیوه‌های مختلف درصدد کنار زدن مردم و دلسرد شدن آنها از انتخابات هستند.

🔹اما ما خود را وارث تمامی کسانی می‌دانیم که از صدر مشروطیت تاکنون در جهت حاکمیت قانون و حق مردم در تعیین سرنوشت خود، از جان و مالشان گذشتند و این امانت را به ما سپردند.

🔹اکنون علیرغم اینکه شورای‌نگهبان، جامعه را از حضور اغلب نخبگان و فرهیختگان محروم کرده و در دایره تنگ تعیین‌شده، حق انتخاب آزاد مردم را نادیده گرفته‌اند، ما از عموم نیروهای اصلاح‌طلب، عدالت‌جو، آزادی‌خواه و و همه هموطنان رنج‌دیده می‌خواهیم با مشارکت فعال خود، خط بطلانی بر اهداف ازپیش‌تعیین‌شده بکشند و بنا به آیه کریمه «إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها..» نگذارند این امانت به دست کسانی بیفتد که تک‌صدایی و استبداد رای را ترویج می‌کنند و عامل اصلی وضعیت ایجادشده هستند.

🔹با این وصف، بیاییم با رأی دادن به جناب آقای همتی این مهندسی و طراحی را به نفع مردم ناکام گذاریم. ضمن اینکه بعد از آن با نظارت مستمر بر عملکرد ایشان و دولت منتخب بر تحقق مطالبات مردم ایستادگی و پیگیری خواهیم داشت.

▪️و من‌الله التوفیق
جامعه زنان انقلاب اسلامی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.