شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29394
  پرینتخانه » کلیپ و صوت تاریخ انتشار : 30 شهریور 1402 - 16:33 | 64 بازدید | ارسال توسط :

استقلال و خودکفایی نتیجه آمریکازدایی

◽️شرکت چینی «هواوی» زمانی که «جینا ریموندو» وزیر بازرگانی ایالات متحده هفته گذشته از چین بازدید کرد، بی سر و صدا از یک گوشی جدید رونمایی کرد. ◽️روزنامه «واشنگتن پست» دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) نوشت: «این یک ابزار معمولی نیست. رونمایی از آن نگرانی‌های پنهانی را در واشنگتن ایجاد کرده مبنی بر اینکه تحریم‌های ایالات […]

استقلال و خودکفایی نتیجه آمریکازدایی

◽️شرکت چینی «هواوی» زمانی که «جینا ریموندو» وزیر بازرگانی ایالات متحده هفته گذشته از چین بازدید کرد، بی سر و صدا از یک گوشی جدید رونمایی کرد.

◽️روزنامه «واشنگتن پست» دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) نوشت: «این یک ابزار معمولی نیست. رونمایی از آن نگرانی‌های پنهانی را در واشنگتن ایجاد کرده مبنی بر اینکه تحریم‌های ایالات متحده نتوانسته چین را از پیشرفت‌های کلیدی فناوری بازدارد.»

◽️«بلومبرگ» و سازمان مشاوره فناور TechInsight پس از تحلیل و بررسی دقیق گوشی هواوی میت ۶۰ پرو تأیید کردند که تراشه این گوشی توسط صنعت تراشه خود چین ساخته شده است. بلومبرگ روز ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) گزارش داد که دولت چین در حال پیشرفت در ساخت یک اکوسیستم تراشه محلی است.

◽️طبق آمار در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ شرکت و موسسه چینی در «فهرست سیاه» وزارت بازرگانی ایالات متحده گنجانده شده‌اند. اما یک چیز مسلم است، تحریمهای آمریکایی این شرکت‌ها و موسسات را مجبور به ‌«آمریکازدایی» می‌کند.

لینک دانلود ویدئو در تلگرام

https://t.me/eoteotc_hm/1639

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.