شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19411
  پرینتخانه » خبر ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 13 تیر 1401 - 16:49 | 253 بازدید | ارسال توسط :

استفاده ابزاری از حجاب!

در خبرها آمده بود که دادستانی شهر مشهد یا همان مشهد الرضا معروف خودمان، نامه ای به فرمانداری های تابعه ارسال کرده است تا خدمات دولتی در اداره ها و بانک ها به بد حجاب ها را ممنوع کنند.

استفاده ابزاری از حجاب!

هنوز ۱۰ دقیقه ای از انتشار این خبر نگذشته و همچنان شگفت زده ام!

مگر با انقلاب اسلامی قرار نبود رافت و مهربانی دوران پیامبر (ص) و امامان (ع) را پیاده کنیم! در کدامیک از ممالک اسلامی دنیا چنین دستوری و امری اجرا می شود؟ آیا در سیره و روش پیامبر و امامان به کسانی که ایمان نیاورده بودند و مسلمان نبودند، خراج نمی دادند. آیا پیامبر و یا امام علی (ع) در دوران حکمرانی خود چنین کردند. مسئولانی که چنین سخنانی را اظهار می کنند آیا با خود اندیشیده اند دراین ۴۴ سال جوانان بیشتر به  اسلام جذب شده اند یا کمتر ؟ پاسخ این پرسش را به وجدان خود آنها می سپارم.

مدیران عزیزی که چنین گفته هایی را می گویند از دو حال خارج نیست یا با غرض و برنامه ریزی و برای بدنام کردن نظام و انقلاب چنین اظهارات سخیفی می گویند و یا از سر نادانی و ناپختگی. هر دو وجه اش برای کشور، نظام و انقلاب خطرناک بوده و خواهد بود. به جاست مسئولان طراز اول کشور که قطعا با چنین اظهاراتی مخالف هستند فورا نسبت به عزل و برکناری چنین مدیرانی اقدام کنند تا کشور، نظام و انقلاب از شر چنین انسانهای بی فکری در امان باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.