شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13742
  پرینتخانه » خبر ویژه, سیاسی تاریخ انتشار : 14 شهریور 1400 - 23:51 | 587 بازدید | ارسال توسط :

ارسال نامه به سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل معلمان

از جانب این کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل فوق العاده ویژه معلمان خبر داد و تصریح کرد: درست نیست که معلم گرفتار حقوق و معیشت خود باشند؛ فوق‌العاده ویژه معلمان باید سریعاً پرداخت شود. دکتر علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره مشکل ایجاد شده در […]

ارسال نامه به سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل معلمان

از جانب این کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل فوق العاده ویژه معلمان خبر داد و تصریح کرد: درست نیست که معلم گرفتار حقوق و معیشت خود باشند؛ فوق‌العاده ویژه معلمان باید سریعاً پرداخت شود.

دکتر علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره مشکل ایجاد شده در پرداخت فوق العاده ویژه معلمان، عنوان کرد: بر اساس احکام صادره در دولت قبل، فرهنگیان مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند و فوق العاده ویژه بر اساس قانون مصوب مجلس به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس نامه‌ای به آقای میرکاظمی از جانب کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارسال شد تا این مسئله به صورت فوری حل شود.

به گزارش خانه ملت، متن نامه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به مسعود میر کاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به شرح ذیل است:

کم توجهی و تأخیر در پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان آن هم با توجه به دغدغه‌ها و تنگناهای معیشتی موجب دلسردی و رنجنش معلمان می‌شود.

شایسته نیست معلمان پیگیر مطالبه حقوق قانونی خود باشند چرا که درگیری ذهنی این عزیزان به اموری اینچنین مسلما به بهره وری نظام آموزش و پرورش کشور آسیب وارد آورده که خسارت آن وسیع و جبران ناپذیر خواهد بود.

خواهشمند است دستور فرمایید هرچه سریعتر مشکل پرداخت فوق العاده ویژه معلمان که با تلاش کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی و هماهنگی حضوری با رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه به ثمر نشسته است و احکام آن توسط وزارت آموزش و پرورش صادر و توسط ذینفعتان دریافت گردیده است به فوریت حل شود تا این عزیزان بتوانند از این حق قانونی خود بهره مند گردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.