شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14252
  پرینتخانه » خبر ویژه, فرهنگی تاریخ انتشار : 14 مهر 1400 - 19:13 | 724 بازدید | ارسال توسط :

ساتین با هنرهای جدید می آید

موسسه ساتین از روز جمعه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۶:۰۰ نمایشگاه آثار برگزیده دومین سالانه ساتین را با برپایی آیین گشایش آغاز می کند. در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثر در پنج رشته نقاشی مجسمه ، چاپ دستی، عکاسی و هنرهای جدید در محل گالری‌های ملی و خیال شرقی، موسسه صبا (فرهنگستان هنر تهران) به […]

ساتین با هنرهای جدید می آید

موسسه ساتین از روز جمعه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۶:۰۰ نمایشگاه آثار برگزیده دومین سالانه ساتین را با برپایی آیین گشایش آغاز می کند.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثر در پنج رشته نقاشی مجسمه ، چاپ دستی، عکاسی و هنرهای جدید در محل گالری‌های ملی و خیال شرقی، موسسه صبا (فرهنگستان هنر تهران) به نمایش در می آید.

در کنار این رویداد، بخش ویژه‌ای به نمایش آثار هنرمندان افغانستانی تخصیص داده شده است و ۵۰ اثر از ۲۵ هنرمند افغان مقیم ایران و افغانستان به نمایش گذاشته می‌شود.

دومین سالانه ساتین با موضوع «نگرش تازه بیان نو» به دنبال رویکردی متفاوت در ارائه  مفهوم هنر و فراهم کردن بستری مناسب جهت نمایش، فروش و حمایت از آثار هنرمندان جوان مستعد و خلاق است.

روند برگزاری و انتخاب آثار دومین سالانه ساتین از زمان انتشار فراخوان حدود ۶ ماه بطول انجامید و بیش از ۳۰۰۰ اثر به دبیرخانه سالانه رسید که هم به لحاظ کمی و هم از نظر کیفی رشد قابل توجهی نسبت به اولین د‌وره سالانه داشته اند.

داوری آثار توسط ۱۵ تن از اساتید مطرح کشور در دو مرحله انجام شد و در نهایت حدود ۳۰۰ اثر از ۱۵۰ هنرمند به مرحله نمایش راه یافتند. قابل ذکر است جهت حمایت از هنرمندان تمامی آثار توسط کارشناسان خبره قیمت گذاری شده و امکان خرید در نمایشگاه فراهم گردیده است.

این دور از سالانه ساتین با حمایت معنوی موسسه فرهنگی اکو و دانشگاه هنر فرشچیان برگزار می گردد. همچنین  مجموعه های صنایع هفت الماس و صنایع غذایی کاله-سولیکو جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد در کنار موسسه ساتین قرار گرفتند.

علاقه مندان جهت بازدید از آثار برگزیده دومین سالانه ساتین می توانند از ۱۶ تا ۳۰ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ به نشانی  خبابان ولیعصر، بین بزرگمهر و طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵، موسسه صبا ، گالری‌های ملی و خیال شرقی، مراجعه نمایند.

www.SateenArt.com

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.