شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13389
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 15 مرداد 1400 - 17:24 | 534 بازدید | ارسال توسط :

حمایت همراه اول از پخش زنده مراسم هیئت‌ها در ایام محرم

🔹همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و عزادارای سید و سالار شهیدان، همراه اول همچون سال گذشته با مشارکت پایگاه اطلاع رسانی عقیق که به انتشار اخبار هیئت‌ها و محافل مذهبی می‌پردازد، امکانات ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور تدارک دیده است. 🔹هیئت‌های مذهبی می‌توانند امسال نیز پخش زنده مجالس خود را از […]

حمایت همراه اول از پخش زنده مراسم هیئت‌ها در ایام محرم

🔹همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و عزادارای سید و سالار شهیدان، همراه اول همچون سال گذشته با مشارکت پایگاه اطلاع رسانی عقیق که به انتشار اخبار هیئت‌ها و محافل مذهبی می‌پردازد، امکانات ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور تدارک دیده است.

🔹هیئت‌های مذهبی می‌توانند امسال نیز پخش زنده مجالس خود را از طریق پیام‌رسان آیگپ و سوپراپلیکیشن روبیکا و به‌وسیله سیستم استریم یا تلفن همراه انجام دهند.

🔹همراه اول در نظر دارد امسال برای حمایت از محافل عزاداری، به هیئت‌های که در این طرح مشارکت کنند، ۳۰ گیگابایت اینترنت و ماسک بهداشتی رایگان اهداء کند.

🔹مدیران هیئت‌ها برای ثبت‌نام در این طرح و دریافت اقلام حمایتی، می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۹۸۹۱ ارسال کنند تا از طریق پنل جامع «نسل حسینی» از این مزایا بهره‌مند شوند.
http://mci.ir/-QOTV1X
@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.