شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35545
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 20:52 | 44 بازدید | ارسال توسط :

افزایش ایمنی در تردد بچه های بی سرپرست با آموزش های ترافیکی

کارگاه آموزش ترافیک با هدف فرهنگ سازی در افزایش توجه و احترام به مقررات و قوانین ترافیکی و حفظ ایمنی برای بچه های بدسرپرست مرکز خانه کرامت آفتاب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران،علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل وترافیک این منطقه گفت: کارگاه های آموزشی ایمنی وترافیک برای کودکان و […]

افزایش ایمنی در تردد بچه های بی سرپرست با آموزش های ترافیکی

کارگاه آموزش ترافیک با هدف فرهنگ سازی در افزایش توجه و احترام به مقررات و قوانین ترافیکی و حفظ ایمنی برای بچه های بدسرپرست مرکز خانه کرامت آفتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران،علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل وترافیک این منطقه گفت: کارگاه های آموزشی ایمنی وترافیک برای کودکان و نوجوانان در مراکز مختلف شامل مدارس، پایگاه های آموزشی، سرای محلات، مهد کودک ها وسمن ها برگزار می شود تا بچه ها از این سنین با فرهنگ ترافیک و مفاهیم لازم ایمنی آشنا شوند.

وی افزود: در این کارگاه که برای کودکان بی سرپرست خانه کرامت آفتاب برگزار شد بیش از ۴۰ نفر از بچه ها با مفاهیم اولیه ترافیک شامل کمر بند ایمنی، پل های مکانیزه و زیر گذر، محل های امن جهت تردد از خانه تا مدرسه آشنا و میهمان سفره افطاربه میزبانی واحد فرهنگی خواهران مسجد حصار بوعلی شدند ودر پایان به آنها هدایایی اهداء شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.