شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23928
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401 - 14:32 | 63 بازدید | ارسال توسط :

اجرای طرح انضباط شهری در محورهای شهرزاد و ۱۷ شهریور

🔹شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح انضباط شهری در دو محور مهم خیابان شهید رجب نیا و ۱۷ شهریور جنوبی خبر داد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری از اجرای طرح ساماندهی سدمعبر و بساط گستری در خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد) خبر داد و گفت:  این طرح با همکاری معاونت خدمات […]

اجرای طرح انضباط شهری در محورهای شهرزاد و ۱۷ شهریور

🔹شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح انضباط شهری در دو محور مهم خیابان شهید رجب نیا و ۱۷ شهریور جنوبی خبر داد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری از اجرای طرح ساماندهی سدمعبر و بساط گستری در خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد) خبر داد و گفت:  این طرح با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، شهرداری ناحیه یک، معبربانان ، دادستان شهید محلاتی،کلانتری ۱۵۹ بیسیم و یگان امداد، با هدف حفظ انضباط شهری از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

🔹او با اشاره به اینکه این طرح از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب ادامه دارد افزود: وانتی باری ها، میوه فروشان و بساط گستران  این محور به زیر پل بعثت منتقل و اسکان داده شد.

🔹شهردار منطقه در ادامه به ساماندهی محور ۱۷ شهریور جنوبی اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی بساط گستران با هدف نظم بخشیدن این محور نیز انجام و سد معبری صنفی این محور نیز پاکسازی شد . به گفته او، در صورت تمایل و درخواست سد معبرکنندگان به آنان مکان مناسب دیگری در منطقه معرفی می شود.

🔹شیری با اشاره به اینکه این طرح  بنا به درخواستهای شهروندان و کسبه محله، پی گیری و بازدیدها انجام و اقدامات لازم هماهنگی با نهاد های نظارتی انجام شد، افزود: شهروندان محله از اجرای طرح یادشده ابراز رضایتمندی کرده و خواستار تداوم اجرای آن هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.