شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23931
  پرینتخانه » استانها, خبر ویژه تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401 - 14:35 | 102 بازدید | ارسال توسط :

غرس ۹۳ درخت به یاد ۹۳ معلم شهید در کردان همزمان با هفته منابع طبیعی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: براساس زمانبندی و هدف تعیین شده در کشور مقرر شد که ظرف ۴ سال یک میلیارد درخت کاشته شود به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار  صدای چراغ امید نیوز، مجتبی عبداللهی در مراسم درختکاری در اردوگاه شهید بهشتی کردان به یاد ۹۳ معلم شهید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره […]

غرس ۹۳ درخت به یاد ۹۳ معلم شهید در کردان همزمان با هفته منابع طبیعی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: براساس زمانبندی و هدف تعیین شده در کشور مقرر شد که ظرف ۴ سال یک میلیارد درخت کاشته شود
به گزارش مسیحا اقتداریان خبرنگار  صدای چراغ امید نیوز، مجتبی عبداللهی در مراسم درختکاری در اردوگاه شهید بهشتی کردان به یاد ۹۳ معلم شهید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهدای معلم و منابع طبیعی افزود: هوای پاک، زندگی با کیفیت و با نشاط در حفاظت و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست است.
وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و درختکاری بهانه ای برای استمرار و تداوم درختکاری است، خاطرنشان کرد : مدیران دولتی و عموم مردم همان گونه که مد نظر مقام معظم رهبری است، باید در این راستا اهتمام داشته باشند.
عبداللهی با بیان این مطلب که، براساس زمانبندی و هدف تعیین شده در کشور مقرر شد که ظرف ۴ سال یک میلیارد درخت کاشته شود، گفت: ما بر این باور هستم که اگر همت همگانی شکل گیرد، این ظرفیت وجود دارد که سالی یک میلیارد درخت کاشته شود.
وی با تصریح این جمله که، تنها کشوری که رقم یک میلیارد درخت را بعنوان هدف قرار داده، ایران است، اظهار کرد: چراکه سایر کشورها با توجه به اهمیت محیط زیست، برنامه ریزی های کلانی را در دستور کار قرار داده اند.
استاندار البرز گفت: ایران در تنوع گونه های گیاهی، برترین کشور دنیا محسوب می شود و اقلیم در ظرفیتی نیز داریم که در ۴ فصل سال می توانیم انواع گیاهان را داشته باشیم.
وی همچنین تاکید کرد: توسعه پوشش گیاهی و بویژه درختکاری، بسیاری از مخاطرات طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش و فرسایش زمین را کاهش می دهد.
عالی ترین مقام دولت در البرز با اذعان این مطلب که، درختکاری را نباید به زمان خاصی گره بزنیم بلکه در تمام ایام سال می توان این پویش را اجرایی کرد.، یادآور شد: با توجه به اهمیت محیط زیست برای زندگی بهتر در اکنون و آینده، ضرورت دارد برنامه محور برای توسعه و حفاظت محیط زیست و درختکاری، اقدام کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.