شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36596
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1403 - 9:08 | 19 بازدید | ارسال توسط :

آغاز پخش برنامه تلویزیونی «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در صربستان

در جریان دیدار رسمی «شی جین پینگ»، رئیس جمهوری خلق چین از صربستان، مراسم پخش برنامه تلویزیونی «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» (نسخه بین‌المللی) تولید «رادیو و تلویزیون مرکزی چین» روز سه‌شنبه ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) در بلگراد برگزار شد. «الکساندر ووچیچ» رئیس جمهور صربستان پیامی ویدئویی به این مراسم ارائه کرد و پخش […]

آغاز پخش برنامه تلویزیونی «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در صربستان

در جریان دیدار رسمی «شی جین پینگ»، رئیس جمهوری خلق چین از صربستان، مراسم پخش برنامه تلویزیونی «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» (نسخه بین‌المللی) تولید «رادیو و تلویزیون مرکزی چین» روز سه‌شنبه ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) در بلگراد برگزار شد. «الکساندر ووچیچ» رئیس جمهور صربستان پیامی ویدئویی به این مراسم ارائه کرد و پخش برنامه در صربستان را تبریک گفت.

رئیس جمهور ووچیچ به گرمی از سفر رئیس جمهور شی جین پینگ به صربستان استقبال کرد. وی از رادیو و تلویزیون مرکزی چین به دلیل تلاش‌های فراوانش برای ترویج دوستی صربستان و چین قدردانی کرد.

وی گفت: صربستان به گرمی از رادیو و تلویزیون مرکزی چین استقبال می‌کند و مشتاق تقویت مبادلات و یادگیری متقابل در آینده است چرا که دوستی دو کشور را به سطحی جدید سوق می‌دهد.

«الکساندر ولین»، معاون نخست وزیر صربستان در سخنرانی خود گفت که «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» (نسخه بین‌المللی) نتایج حاصله در روند مدرنیزاسیون به سبک چینی و فلسفه تاریخی موجود در آن را نشان می‌دهد و بسیار روشنگر است. وی تاکید کرد: معتقدم که این آثار به تقویت روابط مردمی و درک متقابل بین دو کشور ادامه خواهد داد.

«شن های شیونگ»، معاون وزیر بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و مدیر رادیو و تلویزیون مرکزی چین نیز در سخنرانی خود گفت رادیو و تلویزیون مرکزی چین متعهد به ترویج مبادلات فرهنگی و روابط مردمی بین چین و صربستان است و با استفاده از قدرت فرهنگ، برای ایجاد فصلی جدید در دوستی دو کشور تلاش می‌کند.

وی افزود: پخش این برنامه در صربستان پنجره‌ای را برای درک مخاطبان صربستانی از اندیشه رئیس جمهور شی در باره مدیریت کشور، فرهنگ چینی و خرد چینی، می‌گشاید و جذابیت منحصر به فرد چین در عصر جدید را عمیقا آشکار می‌کند.

«پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در ۸ مه (۱۹ اردیبهشت) از کانال اول رادیوی و تلویزیون ملی صربستان پخش می‌شود.این برنامه و ویدئو تبلیغاتی آن نیز توسط حدود ۱۰۰ رسانه جریان اصلی در اروپا و سراسر جهان پخش خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.