شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31720
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 آذر 1402 - 18:20 | 95 بازدید | ارسال توسط :

آغاز خط ۸ متروی تهران از محله مسعودیه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز خط ۸ متروی تهران از منطقه باب الرضای تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جلسه هماهنگی راه اندازی خطوط ٨ و ٩ مترو تهران با حضور محمد شیری شهردار منطقه، علیرضا عربها مجری خط ٨ و خدابخش مدیر مطالعات خطوط جدید مترو تهران در شهرداری منطقه […]

آغاز خط ۸ متروی تهران از محله مسعودیه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز خط ۸ متروی تهران از منطقه باب الرضای تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جلسه هماهنگی راه اندازی خطوط ٨ و ٩ مترو تهران با حضور محمد شیری شهردار منطقه، علیرضا عربها مجری خط ٨ و خدابخش مدیر مطالعات خطوط جدید مترو تهران در شهرداری منطقه ١۵ برگزار و برنامه ریزی برای اجرا و بهره برداری از خط ٨ مترو تهران در دستور کار قرار گرفت.
محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به طرح راه اندازی خطوط ٨ و ٩ مترو تهران طی یک برنامه منسجم و اتصال منطقه ١۵ به شبکه ٣٠٠ کیلومتری شهر تهران گفت: تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه ١۵، خط ۶ مترو تهران است که در منتهی علیه بخش غربی این منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی بر کاهش ترافیک در این منطقه ندارد.
شهردار منطقه افزود: با راه اندازی خطوط ٨ و ٩ مترو تهران تعداد ایستگاه های مترو از ۵ ایستگاه در خط ۶ به ١٣ ایستگاه در خطوط ۶و٨و٩ افزایش می یابد که ایستگاه ترمینال بعثت تبادلی خطوط ۶ و ٨ و ایستگاه سرای ایرانی تبادلی خطوط ٨ و ٩ به عنوان مهمترین ایستگاه های مترو در منطقه ١۵ خدمت رسانی خواهد کرد.
محمد شیری ادامه داد: طبق مطالعات انجام شده ؛ با اجرای این طرح بیش از ٣٠ درصد از ترافیک سواره رو در منطقه ١۵ کاسته و منطقه از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۵ در پایان گفت: براساس توافق انجام شده با مجری خط ٨ مترو تهران و به منظور تسریع در روند اجرایی دفاتر جداگانه ای برای حضور نمایندگان خطوط ٨ و ٩ مترو تهران در شهرداری منطقه ١۵ تشکیل و پیگیری های روزانه تا حصول نتیجه و آغاز عملیات اجرایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.