امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
- شکلگیری مجلس قوی در رفع مشکلات کشور اثرگذار است
- لیست نهایی ائتلاف شورای مرکزی فرهیختگان اندیشمند ایران اعلام شد
- تبریک شعلههای روشنایی و زیبایی خلیج فارس
- مجلس باید در حوزه انرژی تغییر رویکرد داشته باشد
- البرز می تواند الگو و پیشرو در کشور برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد/استان البرز برای اجرای طرح های نوین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، آماده است
- پیام تسلیت
ثبت رکورد جدید در فروش و تبلیغات پگاه
بازدید ویدئوی «خامه صورتی، اصلش پگاهه» در آپارات به ۴ میلیون رسید. به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اجرای طرح ملی خامه استریل پگاه با شعار «خامه صورتی، اصلش پگاهه» که برای اولین بار درکانالهای خرده فروشی، فروشگاههای زنجیرهای، عرضه و غرف […]
بازدید ویدئوی «خامه صورتی، اصلش پگاهه» در آپارات به ۴ میلیون رسید.
به گزارش چراغ امید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اجرای طرح ملی خامه استریل پگاه با شعار «خامه صورتی، اصلش پگاهه» که برای اولین بار درکانالهای خرده فروشی، فروشگاههای زنجیرهای، عرضه و غرف و کانال دیجیتال مارکت طی تیرماه ۱۴۰۰ اجرا شد، رکوردهای تازهای در حوزه فروش و تبلیغات به ثبت رسید.
این طرح با هدف افزایش فروش، افزایش حضور درشلف و بازپسگیری سهم شلف، افزایش پوشش مشتریان، مدیریت درصد ضایعات و برگشتی با مشارکت شرکتهای تولیدی، به اجرا درآمد.
در این کمپین پس از طراحی شعار کمپین: «خامه صورتی اصلش پگاهه»، طراحی گرافیکی، تصویر سازی و ساخت موشن اختصاصی، ساخت استوری و پست کمپین، اطلاع رسانی از طریق گروهها و اینستاگرام پگاه و شرکتهای گروه، تهیه و تنظیم پنج خبر سراسری وانتشار اخبار در پرتال خبری و ۳۶ سایت خبری و خبرگزاری و گروههای مجازی انجام شد.
تهیه و انتشار ویدئوی چگونگی اجرای طرح و نظرات مصرف کنندگان در مناطق پنجگانه، تهیه ویدئو و انتشار در آپارات با ۴ میلیون بازدید نیز از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات طرح ملی خامه بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.