شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35288
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 07 فروردین 1403 - 21:41 | 33 بازدید | ارسال توسط :
طی سال ۱۴۰۲ با اختلاف چشمگیر انجام شد؛

کسب رتبه نخست منطقه ۱۵ در نوسازی معابر با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت

🔸شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵  طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی  شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: به لطف خدا و مساعدت شهردار محترم […]

کسب رتبه نخست منطقه ۱۵ در نوسازی معابر با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت

🔸شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵  طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی  شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: به لطف خدا و مساعدت شهردار محترم تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تلاش همکاران طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۱ هزار تن آسفالت در کوچه و خیابان‌های نواحی هفتگانه پخش شد که با  این حجم فعالیت با اختلاف چشمگیر رتبه نخست شهر تهران را کسب کردیم.

🔸او با اشاره به اینکه ۲۴۵ معبر در سطح منطقه به مساحت تقریبی ۶۵۰ هزار متر مربع به صورت مکانیزه، دستی و لکه گیری بهسازی شد، افزود:  در همین راستا ۱۷۸ معبر به صورت دستی و ۶۷ معبر نیز به صورت مکانیزه در سطح نواحی هفتگانه بهسازی و نوسازی شد.

🔸شهردار منطقه به نوسازی چند معبردر این طرح اشاره کرد و گفت: بزرگراه امام رضا (ع)، بعثت، بسیج، پایانه خاوران، خیابان شهید فاضل بجستانی، شاهد، بلوار امام رضا (ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت، و… از جمله این موارد است.

🔸او اضافه کرد: در طرح نهضت آسفالت در سال ۱۴۰۲ همچنین  بازار میوه و تره بار بعثت به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و نیز محوطه ۱۳ مدرسه در سطح نواحی هفتگانه با مساحتی بالغ بر ۱۹ هزار متر مربع بهسازی شد.

🔸شیری با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد، گفت: معابر و خیابان‌هایی که نیاز به بهسازی دارند در سطح ناحیه شناسایی می‌شوند و بر اساس اولویت، عملیات عمرانی آن‌ها انجام می‌شود.

🔸شهردار منطقه در پایان از اجرای نهضت پیاده رو سازی و جدول بندی معابر  تا تکمیل سرانه های فرهنگی ورزشی در منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۳ خبر داد  و گفت: نهضت پیاده روسازی و جدول بندی در سال جاری در دستور کار معاونت فنی و عمران  قرار گرفته و نیز با تعریف پروژه آب‌های سطحی موضوع مدیریت سیلاب با جدیت پیگیری خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.