شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35294
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 08 فروردین 1403 - 21:51 | 29 بازدید | ارسال توسط :
اولين پويش محيط زيستى سال ١٤٠٣ به اجرا درآمد؛

پویش با طبیعت مهربان باشیم

در ادامه پویش هاى موفق و اثربخش محیط زیستى سال گذشته، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به عنوان اولین پویش سال ١۴٠٣ به اجرا در آمد. به گزارش روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران؛ پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به مناسبت روز طبیعت از سوى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار مى شود ، […]

پویش با طبیعت مهربان باشیم

در ادامه پویش هاى موفق و اثربخش محیط زیستى سال گذشته، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به عنوان اولین پویش سال ١۴٠٣ به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران؛ پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به مناسبت روز طبیعت از سوى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار مى شود ، اگر چه روز طبیعت امسال مقارن با ایام شهادت مولایمان امیر المومنین علیه السلام و ماه مبارک رمضان است اما انتظار میرود، شهروندان هنگام تجمع در بوستان ها پس از افطار با رعایت نکات محیط زیستى هواى طبیعت زیباى بهارى را داشته باشند.

بر این اساس شهروندان مى توانند با ارسال عکس و فیلم از فعالیت هاى محیط زیستى خود به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١۴٧۶١، و از طریق پیام رسان هاى بله ایتا و روبیکا تا پایان روز ١۵ فروردین ماه در این پویش مشارکت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.