شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24060
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401 - 13:07 | 68 بازدید | ارسال توسط :

محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ به پیشواز نوروز رفت

🔹 شهردار منطقه ۱۵گفت: محور مواصلاتی امام رضا (ع) با نصب المان‌های نوروزی و فرش گل‌های بهاری  به استقبال سال جدید می رود. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست […]

محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ به پیشواز نوروز رفت

🔹 شهردار منطقه ۱۵گفت: محور مواصلاتی امام رضا (ع) با نصب المان‌های نوروزی و فرش گل‌های بهاری  به استقبال سال جدید می رود.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران ۴ المان نوروزی حاجی فیروز و ننه سرما در محور مواصلاتی بزرگراه امام رضا(ع) نصب شد.

🔹 به گفته او؛ این المان ها در میدان ثامن الحجج(ع)، ورودی بزرگراه بسیج، غرب به شرق بزرگراه امام رضا(ع) بعد پمپ بنزین و نیز در دوربرگردان میدان ثامن الحجج(ع) مستقر شد.

🔹 شیری اضافه کرد:  آذین بندی، رنگ آمیزی  پلهای سواره رو و جداول از دیگر اقدامات انجام شده در این محور در طرح بهاران خدمت بود.

🔹 شهردار منطقه با اشاره به اجرای فرش گل در برزگراه امام رضا(ع)  به نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) افزود: این فرش گل چشم نواز به مساحت ۱۱۰ متر مربع با گل کاری در حاشیه این بزرگراه نقش بسته است.

🔹 او در پایان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی  همکاران در اجرای طرح بهاران خدمت گفت: سیمای بصری شهر با اجرای اقدامات جهادی نظیر ساماندهی زمین های بایر و بی دفاع شهری، اقدامات گسترده حوزه معاونت خدمات شهری در طرح تحول نگهداشت شهر، کاشت نهال در هفته درختکاری و منابع طبیعی، و ساماندهی روز بازارها و دستفروشان ارتقا یافت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.