شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35096
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 01 فروردین 1403 - 3:03 | 60 بازدید | ارسال توسط :

متل های بام ملایر؛ ظرفیتی منحصر به فرد برای اقامت گردشگران

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: مراحل پایانی و تجهیز مجموعه اقامتی بام ملایر در حال انجام و زیر ساخت های مجموعه تکمیل شده است و از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ آماده ارائه خدمات به مسافران و همشهریان است. ابراهیم جلیلی در گفت و گو با پایگاه خبری صدای چراغ روشن؛ در […]

متل های بام ملایر؛ ظرفیتی منحصر به فرد برای اقامت گردشگران

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: مراحل پایانی و تجهیز مجموعه اقامتی بام ملایر در حال انجام و زیر ساخت های مجموعه تکمیل شده است و از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ آماده ارائه خدمات به مسافران و همشهریان است.

ابراهیم جلیلی در گفت و گو با پایگاه خبری صدای چراغ روشن؛ در حاشیه بازدید روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه از این پروژه گردشگری، تفریحی و اقامتی افزود: این مجموعه شامل هشت سوئیت با ظرفیت اقامت ۵۰ نفر است. که توسط شهرداری ملایر در ورودی مجموعه بام ملایر ساخته شده است .

این مقام مسئول بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۳ دو مجموعه اقامتی به ظرفیت اقامت شهرستان اضافه شده است یکی مجموعه خانه مسافر بام ملایر و دیگری بوم گردی سالیز، با ظرفیت ۲۰ نفر و چهار سوئیت در روستای ازناو بوده که سرجمع مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره به ۱۶ واحد شامل یک واحد هتل، یک واحد متل یک واحد هتل آپارتمان، چهار واحد بوم گردی، دو واحد مهمانپذیر و هفت واحد خانه مسافر با ظرفیت ۴۷۰ نفر در روز است.

جلیلی با بیان اینکه با ظرفیت اقامت سایر دستگاهها از جمله آموزش و پرورش و سالن های اسکان اضطراری حدود ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اقامت روزانه را داریم، گفت: در مجموعه بام ملایر علاوه وجود دو بر رستوران سنتی ققنوس و کوروش ، رستوان غار آکواریوم نیز در ایام نوروز متناسب با پروتکل های ماه رمضان و مطابق قانون و رعایت مسائل شرعی فعالیت دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.