شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34952
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 20:23 | 75 بازدید | ارسال توسط :

آمادگی ملایر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در رزمایش مشترک ترافیکی نوروز

امروز نیز همانند سال‌های گذشته، رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور تنی چند از مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان در میدان استقلال ملایر برگزار شد. فرماندار ملایر در این رزمایش گفت: ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی ماه […]

آمادگی ملایر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در رزمایش مشترک ترافیکی نوروز

امروز نیز همانند سال‌های گذشته، رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور تنی چند از مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان در میدان استقلال ملایر برگزار شد.

فرماندار ملایر در این رزمایش گفت: ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی ماه شروع کرده است و تا به حال دو جلسه ستاد اصلی خدمات سفر ، چهار جلسه ستاد های فرعی بخش های چهارگانه مرکزی ، سامن ، جوکار و زند برگزار شده و کمیته های ده گانه با ۱۷۰ مصوبه تشکیل ، تدابیر و تمهیدات لازم به لحاظ اقامتی ، امنیتی ، امداد و نجات ، تبلیغات و اطلاع رسانی ، بهداشت و …. پیش بینی شده است.

سلمان اسماعیلی خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکان شهرستان در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی ۴۷۰ تخت با ۱۱۰ سوئیت است که با ظرفیت اقامت سایر دستگاهها از جمله آموزش و پرورش و سالن های اسکان اضطراری حدود ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اقامت روزانه را داریم.

اسماعیلی افزود: فضاسازی و زیباسازی شهرها شش گانه در حال انجام  بوده و حدود ۵۰ المان مناسبتی و ۱۳۰ المان نوری در شهر ملایر نصب شده است، امروز نیز با حضور دستگاههای خدمات رسان مانند راهداری ، بهداشت ، امداد خودرو ، اورژانس ، برق ، گاز ، آب و… رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش حضور دارند، اظهار کرد: از تمامی هموطن ها عزیز دعوت می شود که در طول ایام نوروز از جهانشهر ملایر دیدن کنند.

گفتنی است؛ همچنین امروز چادرهای اطلاع رسانی و خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر ملایر با عنوان یادمان «شهید  حاج حیدر ابراهیم خانی» در محل میدان کوثر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.
چادرهای اطلاع رسانی و خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر، از ۲۶ اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۵ فروردین ماه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
در این مراکز علاوه بر راهنمایی به مسافران نوروزی، نقشه ها و بروشور های گردشگری شهرستان توزیع و تست فشار خون و قند به صورت رایگان انجام میشود و همچنین اتاق بازی و نقاشی برای کودکان نیز فراهم شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.