شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 16 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37084
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, سیاسی تاریخ انتشار : 02 خرداد 1403 - 18:42 | 63 بازدید | ارسال توسط :

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا/ ادای احترام سران کشورهای خارجی به پیکر شهدای خدمت

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب، مسئولان و اقشار مختلف مردم، صبح امروز در تهران برگزار شد.
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا/ ادای احترام سران کشورهای خارجی به پیکر شهدای خدمت

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز، مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان آنها در سانحه هوایی سقوط بالگرد، به امامت رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم رهبر انقلاب بر پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش نماز اقامه کردند. آیت الله خامنه ای پس از اقامه نماز با پیکر شهدا وداع کردند و فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار دادند.

گفتنی است همزمان با پایان مراسم تشییع مردمی پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش توسط مردم تهران، تابوت حامل پیکر رییس جمهور شهید کشورمان، امیر عبداللهیان و سرتیپ موسوی بر روی دستان یگان دژبان ارتش در سالن اجلاس سران تشییع و در محل در نظر گرفته شده جهت ادای احترام مقام های خارجی قرار گرفت. در ادامه مقام های کشورهای خارجی با حضور در سالن اجلاس سران به پیکر رئیس جمهور شهید و وزیر امورخارجه و سرتیپ موسوی، ادای احترام کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.