شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15711
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400 - 10:57 | 506 بازدید | ارسال توسط :

حمایت همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی

مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول با همکاری دانشگاه امیرکبیر، از چالش‌های هوش مصنوعی با موضوعات «پیش‌بینی میزان مصرف اینترنت مشترکان همراه اول» و «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» حمایت می‌کند. در این چالش متخصصان هوش مصنوعی در دو حوزه مهم و کاربردی AI شامل پیش‌بینی سری‌های زمانی و پردازش گفتار به رقابت […]

حمایت همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی

مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول با همکاری دانشگاه امیرکبیر، از چالش‌های هوش مصنوعی با موضوعات «پیش‌بینی میزان مصرف اینترنت مشترکان همراه اول» و «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» حمایت می‌کند.

در این چالش متخصصان هوش مصنوعی در دو حوزه مهم و کاربردی AI شامل پیش‌بینی سری‌های زمانی و پردازش گفتار به رقابت می‌پردازند.

همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشور در نظر دارد با شناسایی بهترین استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، به افزایش بهره‌وری، ارائه خدمات متنوع و بهینه و ایجاد تجربه کاربری عالی در سطوح کاربری مختلف بپردازد.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) مجموعه‌ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

ششمین دوره این مسابقات با همکاری و حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول، حول مسائل واقعی این شرکت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی aaic.aut.ac.ir مراجعه کنند.

 

http://mci.ir/-VHHO2U

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.