شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15708
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400 - 10:50 | 507 بازدید | ارسال توسط :

 همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی حمایت می‌کند

🔹مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول با همکاری دانشگاه امیرکبیر، از چالش‌های هوش مصنوعی با موضوعات «پیش‌بینی میزان مصرف اینترنت مشترکان همراه اول» و «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» حمایت می‌کند. 🔹در این چالش متخصصان هوش مصنوعی در دو حوزه مهم و کاربردی AI شامل پیش‌بینی سری‌های زمانی و پردازش گفتار به رقابت […]

 همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی حمایت می‌کند
🔹مرکز تحقیق‌وتوسعه اپراتور اول با همکاری دانشگاه امیرکبیر، از چالش‌های هوش مصنوعی با موضوعات «پیش‌بینی میزان مصرف اینترنت مشترکان همراه اول» و «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» حمایت می‌کند.
🔹در این چالش متخصصان هوش مصنوعی در دو حوزه مهم و کاربردی AI شامل پیش‌بینی سری‌های زمانی و پردازش گفتار به رقابت می‌پردازند.
🔹همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشور در نظر دارد با شناسایی بهترین استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، به افزایش بهره‌وری، ارائه خدمات متنوع و بهینه و ایجاد تجربه کاربری عالی در سطوح کاربری مختلف بپردازد.
🔹مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) مجموعه‌ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
🔹ششمین دوره این مسابقات با همکاری و حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول، حول مسائل واقعی این شرکت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی aaic.aut.ac.ir مراجعه کنند.
http://mci.ir/-VHHO2U
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.