شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15109
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 28 آذر 1400 - 9:40 | 559 بازدید | ارسال توسط :

ارائه کددستوری مختص محدودسازی تماس‌های بین‌الملل

    🔹با شماره‌گیری یک کددستوری، مشترکان همراه اول که علاقه‌مند به محدودسازی تماس‌های خروجی بین‌الملل برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری هستند می‌توانند سرویس محدودیت مکالمه بین‌الملل خود را فعال کنند.   🔹این سرویس راهکاری مناسب برای کسانی است که نیازی به تماس بین‌الملل ندارند. تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند برای فعالسازی این سرویس، از […]

ارائه کددستوری مختص محدودسازی تماس‌های بین‌الملل

 

 

🔹با شماره‌گیری یک کددستوری، مشترکان همراه اول که علاقه‌مند به محدودسازی تماس‌های خروجی بین‌الملل برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری هستند می‌توانند سرویس محدودیت مکالمه بین‌الملل خود را فعال کنند.

 

🔹این سرویس راهکاری مناسب برای کسانی است که نیازی به تماس بین‌الملل ندارند. تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند برای فعالسازی این سرویس، از کددستوری #۱*۲۹۲۲*۱۰* استفاده کنند. رفع محدودیت مکالمه بین‌الملل نیز با شماره‌گیری کددستوری #۲*۲۹۲۲*۱۰* انجام می‌شود.

 

🔹در حال حاضر «همراه اول» تنها اپراتوری است که سوئیچ انحصاری خود را دارد و به همین دلیل با پیاده‌سازی الگوریتم‌های شناسایی و مسدودسازی شماره‌ها در لبه شبکه، سرعتی بسیار بالاتر از هرگونه سامانه مدیریت تقلبی را داراست و روزانه بیش از چند هزار رنج شماره تقلبی، شناسایی و مسدود می‌شود.

 

🔹همراه اول هشدار داده که مشترکان درصورت مشاهده تماس از دست‌رفته (missed call) به کد کشور تماس گیرنده دقت کرده و در صورتی که به‌جز کدهای ۰۰۹۸ یا ۹۸+، کد دیگری مشاهده شد، بلافاصله تماس را قطع و شماره را بررسی کنند.

 

http://mci.ir/-G2ZQYU

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.