شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14284
  پرینتخانه » خبر ویژه, فرهنگی تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 16:48 | 731 بازدید | ارسال توسط :

خانه هنرمندان ایران میزبان آثار هنرمندان افغانستانی شد

نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی با عنوان هم خانه که از ۱۶ مهر آغاز به کار کرده است در گالری های زمستان و استاد ممیز خانه هنرمندان تا ۲۶مهرماه فعالیت خود را ادامه می دهد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، این نمایشگاه از سوی دو کشور هم زبان […]

خانه هنرمندان ایران میزبان آثار هنرمندان افغانستانی شد

نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی با عنوان هم خانه که از ۱۶ مهر آغاز به کار کرده است در گالری های زمستان و استاد ممیز خانه هنرمندان تا ۲۶مهرماه فعالیت خود را ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، این نمایشگاه از سوی دو کشور هم زبان مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفت. این مهم حاکی از گره خوردن ریشه ها ی ایران و افغانستان با تاریخ و تمدن وهمسویی است که از گذشته دور میان دو کشور وجود داشته است.

این گزارش حاکی است؛ ابوطالب فرنیا پور- بخشدار مرکزی تهران و دکتر عباس شوکتی- معاون مرکز کار ایران به دعوت بهرامشاه محمودی- هنرمند افغان برای بازدید آثار هنرمندان افغانستانی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

در نمایشگاه فوق می توان از آثار هنرمندانی همچون محمدحسین احمدی، محمد ارزگانی، زهرا اسماعیلی  بتول اکبری، فاطمه اکبری، محمدموسی اکبری، ثریا جعفری، بتول رحیمی، زارا رسولی، حمیده سهرابی، شکیلا عالمی، علیخان عبداللهی، بهرامشاه محمودی، حکیمه قنبری، محمدمهدی میرزایی و فاطمه میرزایی بازدید کرد.

علاقه مندان می توانند تا ۲۶مهرماه سال جاری ۱۴۰۰ به جز شنبه ها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به بازدید از آثار حاضر در این نمایشگاه بپردازند.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.