شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15255
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 15 دی 1400 - 20:17 | 494 بازدید | ارسال توسط :

توسعه پلتفرم‌های دیجیتال در همراه اول حاصل نگاه خوب و خلاق مدیریتی است

🔹عصر امروز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.   🔹شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرم‌های دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول از جمله مباحثی بود که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه […]

توسعه پلتفرم‌های دیجیتال در همراه اول حاصل نگاه خوب و خلاق مدیریتی است

🔹عصر امروز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.

 

🔹شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرم‌های دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول از جمله مباحثی بود که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول در این مراسم به آن پرداخت.

 

🔹ضرغامی هم پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ تخصصی پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول و کسب آگاهی از اطلاعات فنی این سکوها که تماما توسط متخصصان نخبه ایرانی در اپراتور اول توسعه یافته است، از ظرفیت‌های موجود در همراه اول ابراز خشنودی کرد.

 

🔹وی مدیریت خوب و خلاق همراه اول که سعی بر طراحی پلتفرم‌های دیجیتال همگام با نیازهای کشور و با نگاه بومی‌سازی و کاربردی داشته را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اکنون شاهدیم که برای پاسخ به این نیازها، سرویس‌های خوب و کاربردی طراحی شده که آمار ارائه شده از وضعیت ترافیکی و تعامل کاربری آنها، نشان می‌دهد مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.

 

http://mci.ir/-13O6NU

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.