شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34555
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1402 - 0:59 | 41 بازدید | ارسال توسط :
«حسینی»در آیین روز درختکاری و آموزش همگانی محیط زیست گفت:

ایجاد نگاه و نگرش محیط زیستی در اقشار مردم  و مشارکت مردمی یکی از ارکان اصلی توسعه است

در حالیکه ۱۵ اسفند ماه روز ملی آموزش همگانی در حفظ محیط زیست به عنوان دومین رویداد محیط زیستی در تقویم ملی به ثبت رسیده است، آیین درختکاری و رونمایی از روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست با حضور فعالین محیط زیست مناطق ۲۲ گانه در برج فرهنگی طغرل برگزار شد. به گزارش‌ روابط عمومی […]

ایجاد نگاه و نگرش محیط زیستی در اقشار مردم  و مشارکت مردمی یکی از ارکان اصلی توسعه است

در حالیکه ۱۵ اسفند ماه روز ملی آموزش همگانی در حفظ محیط زیست به عنوان دومین رویداد محیط زیستی در تقویم ملی به ثبت رسیده است، آیین درختکاری و رونمایی از روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست با حضور فعالین محیط زیست مناطق ۲۲ گانه در برج فرهنگی طغرل برگزار شد.

به گزارش‌ روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ؛ «حلیا سادات حسینی» در آیین روز درختکاری و آموزش همگانی در حفظ محیط زیست که با  حضورفعالین محیط زیست مناطق ۲۲ گانه در برج فرهنگی طغرل برگزار شد با اشاره به نام گذاری و ثبت آموزش همگانی در تقویم ملی، به اهمیت و تاثیر گذاری نقش و مشارکت شهروندان در فعالیتهای زیست محیطی اشاره کرد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این رویداد فرهنگی گفت: زمانی که رکن اساسی حفظ محیط زیست، آموزش و مشارکت مردمی و توانمند سازی شهروندان است، قطعا اختصاص یک روز ویژه در تقویم برای شما فعالان محیط زیست بسیار ارزشمند است.

وی همچنین موضوع آموزش و توانمند سازی شهروندان و ایجاد نگاه و نگرش محیط زیستی در اقشار مردم را یکی از ارکان اصلی تحقق و توسعه پایدار دانست و گفت بی شک اقدامات محیط زیستی که از بدنه ی مردمی صورت میگیرد اثر بخش تر بوده شما به عنوان سفیران محیط زیست باید نقش آفرینی موثری در انتقال اقدامات داشته باشید.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه صحبتهایش به معضلات و آلودگیهای زیست محیطی اشاره کرد و گفت : در تمام اتفاقاتی که منجر به آلودگی محیط زیست میشود یک پای ثابت قضیه انسان ها هستند. برای ایجاد هر پروژه محیط زیستی هم ارزیابی توان اکولوژیک مهم است و هم ارزیابی اثرات محیط زیستی ، چرا که هر پروژه ای می بایست به لحاظ اکولوژیکی و اکوسیستمی بررسی شود تا کمترین میزان آلودگی را وارد محیط زیست نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.