شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14447
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 14:31 | 578 بازدید | ارسال توسط :

انتصاب نیروهای طرفدار جبهه انقلاب اسلامی توسط شهردار تهران

  با روی کارآمدن شورای شهر فعلی به عنوان نماد جریان و تفکر حامی ارزشهای انقلاب اسلامی و همچنین انتصاب آقای زاکانی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر از خود یک چهره انقلابی ، فساد ستیز و تحول خواه در اذهان عمومی ترسیم ساخته است ،انتظار می رود شاهد تحول چشمگیری در حوزه منابع انسانی […]

انتصاب نیروهای طرفدار جبهه انقلاب اسلامی توسط شهردار تهران

 

با روی کارآمدن شورای شهر فعلی به عنوان نماد جریان و تفکر حامی ارزشهای انقلاب اسلامی و همچنین انتصاب آقای زاکانی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر از خود یک چهره انقلابی ، فساد ستیز و تحول خواه در اذهان عمومی ترسیم ساخته است ،انتظار می رود شاهد تحول چشمگیری در حوزه منابع انسانی و انتصاب نیروهای ارزشی، کارآمد و متعهد داخل شهرداری باشیم.
به نظر می رسد با اتخاذ رویکرد انتصاب نیروهای متعهد به جبهه انقلاب اسلامی که وابستگی به کانون های قدرت و ثروت ندارند ، بدون توجه به لابی ها ،فشارها و سهم خواهی های گروه های سیاسی و متنفذ داخل و خارج از شهرداری تهران، شاهد تحول جدید در انتصابات پیش رو باشیم.
امروز در اقدامی نادر شاهد انتصاب یک جوان انقلابی ، کارآمد و ارزشی از بین همکاران شهرداری تهران به عنوان مدیر عامل بهشت زهرا (س)که اتفاقا فاقد حمایت از سوی گروه های صاحب ثروت و قدرت بوده ، امیدها به تغییر رویکرد زاکانی را افزایش داده است.
سعید غضنفری، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته mba است، ۱۰ سال سابقه فعالیت در شهرداری تهران بعنوان قائم مقام ستاد مدیریت محلات شهر تهران، دبیر شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران و همچنین عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران را دارد. وی در طول این سال‌ها بعنوان دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق، افتخار خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را کسب کرده بود.
وی در دو سال اخیر با درخواست سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، مسئولیت مدیرعاملی بنیاد دعبل خُزاعی(مرکز جامع خدمات به هیئات، تشکل های دینی و ستایشگران و پیرغلامان اهل بیت(ع) را عهده دار بوده است.
برای این مدیر جوان، توانمند و انقلابی همچون گذشته آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.