شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 23 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37475
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403 - 16:06 | 52 بازدید | ارسال توسط :
مریم قهرمانی صارم:

مطالبه مردم در سطح فقدان سطل زباله تنزل یافته است

نائب رئیس و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبه مردم در اغلب مناطق کرج به ويژه مناطقي با تمركز جمعيت بالا در سطح جمع كردن زباله و فقدان سطل زباله و رفت و روب تنزل پيدا كرده است.
مطالبه مردم در سطح فقدان سطل زباله تنزل یافته است

به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر طی تذکری به شهردار با بیان اینکه متاسفانه کوتاهی،قصور و نادیده انگاشتن مردم هر روز در مجموعه شهرداری بیشتر نمایان می شود، اظهارداشت: عملکرد شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری و سازمان های زیر مجموعه این حوزه به نحوی است که مطالبه مردم در اغلب مناطق به ویژه مناطقی با تمرکز جمعیت بالا در سطح جمع کردن زباله و فقدان سطل زباله و رفت و روب تنزل پیدا کرده أست.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:بازدیدها و ملاقات با همشهریان در شورا در محلات،تصاویر متعدد ارسالی تماس های مکرر شهروندان از محلات مختلف و آنچه به عینه قابل مشاهده أست گویای ضعف شدید در ارائه خدمات روزمره و ذاتی شهرداری است
تذکرات و پیگیری های مکرر تغییری ایجاد نکرده أست
قهرمانی به وضعیت معدود پارک های محلی در شروع فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: برای مثال پارک های محلی حسن آباد ،برای مردم و اهالی غیر قابل استفاده است،امکانات اولیه پارکها که با هزینه های ناچیز قابل ترمیم است مدتهاست به حال خود رها شده وسایل بازی کودکان عمدتا غیر قابل استفاده و برای کودکان خطرناک، رسیدگی به تاسیسات و مبلمان پارکها در حد صفر است.
رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: آقای شهردار بفرمایید به مردم به ساکنین و اهالی این محلات چه پاسخی باید داد؟ بفرمایید ایراد کار کجاست که امروز دغدغه عضو شورا باید پیگیری وظایف تعریف شده و روزمره و دارای اعتبار مشخص شهرداری باشد.
قهرمانی تاکید کرد: شما به عنوان مقام اجرائی مدیریت شهری بفرمایید این وضعیت نابسامان ارائه خدمت به مردم در این سطوح که عرض کردم تا کجا باید ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تماماً در حال عذر خواهی از مردم هستیم چون حق دارند صدایشان شنیده نمیشود مشکلات محلات همچنان باقی و البته در حال افزایش است مشکلاتی که نباید وجود داشته باشند.
قهرمانی یادآور شد: نسخه جمع آوری زباله برای منطقه ای مثل جهانشهر که تمرکز جمعیتی به مراتب پایین تر از حیدرآباد و حصارک دارد آیا در مناطق و محلات پرجمعیت می بایست یکی باشد.
وی افزود: یکی دیگر از بدیهات و وظایف ذاتی شورای که امروزموضوع آسفالت و تراکنش روکش معابر با تذکر حل بشود. بماند که هنوز کوچه های خاکی در محلات داریم و مناطق که به تازگی پروانه در آن محل صادر می شود. قهرمانی اظهار کرد: بعضاً درخواست آسفالت مناطق از سازمان عمران به هفت، هشت ماه میرسد ، فصل ترمیم تراش و روکش آسفالت است که متاسفانه انجام نشده است.

خبرنگار: مسیحا اقتداریان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.