شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 23 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36852
  پرینتخانه » استانها, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1403 - 0:54 | 89 بازدید | ارسال توسط :

مرکز البرز پژوهی در کرج راه اندازی می شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در حوزه البرزشناسی و کرج شناسی مرکز البرزپژوهی به همت شهرداری کرج راه اندازی می شود.
مرکز البرز پژوهی در کرج راه اندازی می شود

‎‎ به گزارش خبرنگار صدای چراغ امیدنیوز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی با بیان این خبر اظهارداشت:کرج اولین شهری است که با ۶۰ مجموعه فرهنگی استان البرز وارد انعقاد تفاهم نامه شده ۲۱ مجموعه ۲۵ درصد از هزینه های اجرای برنامه های خود را دریافت کرده اند.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: همچنین کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است.
سعیدی اذعان کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده می توان به رونمایی از هشت جلد کتاب البرز شناسی در سال گذشته در روز فرهنگی کرج خبر داد.
وی بیان کرد: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان بودجه و در سال قبل از آن ۴۰۰ میلیون تومان به جشنواره تئاتر استان اختصاص یافت و امسال نیز بودجه ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج متولی فرهنگ هر استان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن دانست و تاکید کرد: شورای دوره ششم شهر کرج ۶ و نیم میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهر را به ۱۶۷ میلیارد تومان افزایش داد .

خبرنگار : مسیحا اقتداریان

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.