شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24139
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 07 فروردین 1402 - 12:44 | 64 بازدید | ارسال توسط :

رخت نوروز بر تن باب الرضای تهران

🔹 شهردار منطقه ۱۵گفت: باب الرضای تهران با نصب المان‌های نوروزی نظیر عمو نوروز و حاجی فیروز و کاشت گل‌های بهاری در دروازه جنوب شرقی پایتخت به استقبال نوروز رفته است. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، […]

رخت نوروز بر تن باب الرضای تهران

🔹 شهردار منطقه ۱۵گفت: باب الرضای تهران با نصب المان‌های نوروزی نظیر عمو نوروز و حاجی فیروز و کاشت گل‌های بهاری در دروازه جنوب شرقی پایتخت به استقبال نوروز رفته است.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران  المان های نوروزی،  آیینی و مذهبی در محور مواصلاتی بزرگراه امام رضا(ع) نصب شد.

🔹 او با اشاره به اینکه بزرگراه امام رضا (ع) یکی از پرترددترین بزرگراه های جنوب شرق تهران به ویژه در ایام نوروز است، افزود: در این راستا ۹ سازه حجمی نوروزی ویک المان مذهبی ویژه در این بزرگراه با عنوان “ای حرمت مرجع درماندگان” در میدان ثامن الحجج (ع) نصب شد.

🔹 شهردار منطقه با اشاره به اجرای فرش گل در بزرگراه امام رضا(ع)  به نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) افزود: آذین بندی، رنگ آمیزی پلهای سواره رو و جداول از دیگر اقدامات انجام شده در این محور در طرح بهاران خدمت بود.

🔹 به گفته شیری؛ در راستای نماسازی و آرامسازی جداره های شهری در جهت بهبود چشم انداز محیطی با استفاده از طرح های گرافیکی و نقاشی دیواری طی هماهنگی با سازمان زیباسازی در دو موقعیت بزرگراه بسیج  نبش خیابان های پانزدهم و بیست و دوم  طرح بهارستان ۱۴۰۲ بر دیوارها به متراژ ۳۸۲ مترمربع نقش بست.

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه۱۵
✅ @khabarr15

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.