شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23985
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401 - 14:54 | 58 بازدید | ارسال توسط :

حمایت اعضای شورای شهر تهران از پویش “تهران زیبا”

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اکران پویش “تهران زیبا” توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر ضرورت استمرار برنامه های شناساندن جاذبه های گردشگری پایتخت تاکید کردند. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و سی و ششمین جلسه از […]

حمایت اعضای شورای شهر تهران از پویش “تهران زیبا”

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اکران پویش “تهران زیبا” توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر ضرورت استمرار برنامه های شناساندن جاذبه های گردشگری پایتخت تاکید کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و سی و ششمین جلسه از فعالیت های سازمان زیباسازی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جهت آگاهی بخشی و شناساندن نقاط گردشگری جاذب پایتخت تقدیر و بر استمرار چنین برنامه هایی تاکید کردند.
پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از برنامه های متنوع  سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه بهارانه های پیش رو با اشاره‌ای به اکران تصاویری از اماکن تاریخی و گردشگری پایتخت در فضای تبلیغات شهری توسط سازمان زیباسازی شهرتهران گفت: سازمان زیباسازی در اقدامی شایسته ۷۰ جاذبه گردشگری پایتخت را در قاب های “تهران زیبا” در معرض دید شهروندان قرار داده است که با توجه به استقبال و بازدید خوبی که از سامانه “تهران زیبا” صورت گرفته است، مشاهده می‌کنیم که تا چه اندازه کار خوب می‌تواند بازدهی داشته باشد.
وی ادامه داد؛ این نشان بازخورد ها نشان می‌دهد که تهران، حتی در میان تهرانی‌ها ناشناخته است و هنوز مسافران نوروزی به تهران مراجعه نکرده‌اند و بازدیدکنندگان از این سامانه، تاکنون تنها شهروندان تهرانی بودند که درخواست اطلاع رسانی در خصوص موقعیت مکانی این اماکن را داشتند.
سروری تصریح کرد: ضمن تشکر از این اقدام خوب سازمان زیباسازی از سایر مجموعه‌ها نیز درخواست می‌شود تا تهران زیبا را زیباتر از آنچه فکر می‌کنیم ببینیم و مردم بتوانند از این جاذبه‌های بسیار زیبای تهران استفاده بهینه داشته باشند.
مهدی چمران، رئیس شورا نیز ضمن تایید اظهارات سروری اظهار داشت: تهران واقعا بسیار ناشناخته مانده است و شناساندن آن‌ها به مردم بسیار ضروری است.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه سازمان زیباسازی با همراهی ستاد گردشگری و شبکه پنج سیما کار خوبی در  آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر تهران انجام دادند، اظهار کرد: اماکن گردشگری مهم تهران در بیلبوردها به نمایش گذاشته شده و کدهایی در این بیلبوردها لحاظ شده که مردم اطلاعات این اماکن را دریافت کنند و به اعتقاد من این کارهای تعاملی در حکمرانی مردم محور بسیار مهم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.