شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Wednesday, 26 June , 2024
امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37510
  پرینتخانه » اجتماعی, اسلایدر صفحه اول تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403 - 12:47 | 94 بازدید | ارسال توسط :

تببین دستاوردها در جهت افزایش امیدآفرینی در میان شهروندان

شهردار فردیس گفت: مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تمام تلاش خود را برای برگزاری مراسمات دهه امامت و ولایت، افزایش مشارکت شهروندان و برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات به کار گرفته است.
تببین دستاوردها در جهت افزایش امیدآفرینی در میان شهروندان

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست شورای اداری شهرستان که با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این خصوص پیش‌بینی شده و در حال انجام است؛ اظهار کرد: برگزاری همایش ویژه افزایش مشارکت برای کارکنان در دستور کار است که تا کنون این همایش برای نیروهای پاکبان، سبزبان و آتش نشانی برگزار شده است.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها در جهت افزایش امیدآفرینی در جامعه، افزود: در این راستا با استفاده از بیلبوردهای سطح شهر، دستاوردها و پروژه های دولت و مدیریت شهری فردیس که در طول سال گذشته انجام شده، اکران می‌شود.
احمدی نژاد به اجرای طرح پاکداشت محلات شهر، با هدف تسریع در تحقق مطالبات و افزایش رضایتمندی شهروندان، اشاره کرد و گفت: طرح پاکداشت محله در قالب نظافت، رفت و روب، جمع‌آوری خاک و نخاله، ر نگ آمیزی جداره ها و غیره در منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شده و اجرای این طرح در منطقه ۲ نیز در دستور کار است.
وی اضافه کرد: کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کجویی به عنوان مهمترین برنامه مدیریت شهری فردیس در دهه ولایت و پیش از انتخابات، پیش‌بینی شده بود که متاسفانه با وقفه ای که برگزاری مناقصه  اتفاق افتاد، کلنگ زنی پروژه به پیش از انتخابات نمی رسد.
گفتنی است؛ فضاسازی شهری متناسب با ایام دهه ولایت و انتخابات ریاست جمهوری، پشتیبانی انتخابات و برنامه های مناسبتی دهه ولایت، به ویژه برپایی موکب ها، پیاده روی غدیر و غیره توسط شهرداری فردیس انجام می شود.

خبرنگار: مسیحا اقتداریان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.