شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23936
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401 - 15:34 | 71 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات ورزش‌های الکترونیک روی شبکه همراه اول

مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک و نخستین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک همراه اول سرانجام پس از جدالی پرهیجان بین تیم‌های حاضر در این دوره از رویداد، شب گذشته (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱) به کار خود پایان داد. این رویداد ملی با برگزاری ۳ مسابقه با محوریت بازی‌های Efootball ، Fifa 2023 و PUBG mobile […]

برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات ورزش‌های الکترونیک روی شبکه همراه اول

مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک و نخستین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک همراه اول سرانجام پس از جدالی پرهیجان بین تیم‌های حاضر در این دوره از رویداد، شب گذشته (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱) به کار خود پایان داد.

این رویداد ملی با برگزاری ۳ مسابقه با محوریت بازی‌های Efootball ، Fifa 2023 و PUBG mobile بر بستر تکنولوژی ۵G همراه اول همراه بود که برای نخستین بار قدرت شبکه ارتباطی کشور که توسط بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور توسعه یافته است را در عرصه بازی‌های رایانه‌ای به نمایش گذاشت.

رقابت آنلاین تیم‌ها با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه روی شبکه همراه اول و با بالاترین کیفیت ارتباطی مبتنی بر شبکه ارتباطات سیار، بیش از پیش ماهیت فناوری نسل پنجم و ضرورت توسعه یوزکیس‌های مبتنی بر ۵G را به نمایش گذاشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.