شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23815
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1401 - 23:28 | 52 بازدید | ارسال توسط :

از اجرای طرح “یک عالمه درخت” تا کاشت ۲ هزاردرخت به یاد  شهدای منطقه ۱۵

‍🔹 شهردارمنطقه۱۵‌ ازآغاز ویژه برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری در سطح منطقه خبر داد. 🔹 به گزارش صدای چراغ امید نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و افزود: طرح «یک عالمه درخت» از روز گذشته همزمان با هفته منابع طبیعی با […]

از اجرای طرح “یک عالمه درخت” تا کاشت ۲ هزاردرخت به یاد  شهدای منطقه ۱۵

🔹 شهردارمنطقه۱۵‌ ازآغاز ویژه برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری در سطح منطقه خبر داد.

🔹 به گزارش صدای چراغ امید نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و افزود: طرح «یک عالمه درخت» از روز گذشته همزمان با هفته منابع طبیعی با مشارکت معاونت اجتماعی و اداره روابط عمومی منطقه و با حضور شهروندان در بوستان آزادگان آغاز و تا ۱۹ اسفند ادامه دارد در این طرح شهروندان در یک ربات مجازی ثبت نام  و به نام خود در کاشت درخت سهیم می شوند.

🔹 به گفته او؛ کاشت ۲۰۰۰درخت به یاد شهدای معظم منطقه در بوستان آزادگان و برگزاری آیین غرس درخت با مشارکت خانواده معزز شهدا و تقدیر از آنان در بوستان پردیس بانوان در این هفته انجام می شود.

🔹 شیری به طرح نهضت درختکاری که پیش از این هفته در منطقه  در حال اجرا است اشاره کرد و گفت:  تاکنون ۱۲ هزار نهال مثمر و غیر مثمر کاشته شد که در این راستا به درخواست  شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و یا تماس با مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه، ۲هزار نهال مثمردر منازل آنان غرس و نیز ۱۰ هزار اصله نهال  غیر مثمر در تمامی بوستانها، رفیوژها و میادین سطح منطقه کاشته شد.

🔹 برپایه این گزارش؛ در حاشیه مراسم کاشت درخت در هفته منابع طبیعی در بوستانهای مذکور غرفه آموزش و مشاوره در خصوص کاشت اصولی نهال، انواع سبزه، تراریوم، بونساریوم و… توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه بر پا می باشد و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات شهروندان گرامی در خصوص گل و گیاه هستند.

🔹 همچنین کاشت درخت در مدارس و اهداء گلدان به دانش آموزان، بازدید کودکان مهد کودک های سطح منطقه از گلخانه این مرکز و مشارکت کودکان در کاشت نهال و توزیع رایگان نهال بین شهروندان توسط مرکز تام منطقه به اجرا درمی آید.

✅ @khabarr15

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.