شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 30 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37624
  پرینتخانه » اسلایدر صفحه اول, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 تیر 1403 - 11:53 | 22 بازدید | ارسال توسط :
در کنفرانس روابط عمومی و صنعت بانکداری صورت می گیرد؛

ارایه تجربه‌های مدیران روابط عمومی بانک‌ها در تعامل با ذی‌نفعان

تجربه‌های مدیران روابط عمومی بانک‌های ایرانی در تعامل با ذی‌نفعان خود در دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت ارائه می‌شود.
ارایه تجربه‌های مدیران روابط عمومی بانک‌ها در تعامل با ذی‌نفعان

به گزارش صدای چراغ امیدنیوز، بهروز تقی‌پور، دبیر دهمین کنفرانس روابط عمومی صنعت با اعلام این مطلب گفت: پس از ۹ دوره برگزاری این کنفرانس و با تجزیه و تحلیل انتقادات و پیشنهادات مختلف شرکت‌کنندگان، شورای سیاست‌گذاری کنفرانس به این نتیجه رسید که از این پس، کنفرانس‌های سالانه روابط عمومی و صنعت به صورت تخصصی برگزار شود.

تقی‌پور، سطح‌بندی مخاطبان، بررسی عمیق‌تر موضوعات مبتلابه روابط عمومی در صنایع مختلف، کاربردی‌تر بودن مباحث و تبادل تجربه‌های تخصصی با هدف پیشرفت سریع‌تر روابط عمومی‌ها در عمل را از جمله محاسن برگزاری کنفرانس‌های تخصصی برشمرد و اظهار داشت: دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت به بررسی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی‌های صنعت بانکداری خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: هشت موضوع، بررسی روش‌ها و استراتژی‌های مؤثر روابط عمومی در جلب و حفظ اعتماد مشتریان بانک‌ها، نقش فناوری‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در بهبود تعاملات بین بانک‌ها و مشتریان، استراتژی‌های روابط عمومی برای مقابله با بحران‌ها و چالش‌های احتمالی در بانک‌ها، بررسی روش‌های روابط عمومی در تقویت برند و تصویر بانک در ذهن مشتریان و عموم مردم، اهمیت ارتباطات داخلی و نقش آن در افزایش رضایت و بهره‌وری کارکنان، چگونه بانک‌ها می‌توانند با ایفای مسئولیت اجتماعی، برای بهبود تصویر عمومی خود بهره‌برداری کنند، بهترین شیوه‌های برقراری ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و مدیریت اخبار و اطلاعات، مشکلات و فرصت‌های روابط عمومی در عصر بانکداری دیجیتال و آنلاین، به عنوان محورها این کنفرانس در نظر گرفته شده است.

دبیر دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت در پایان ضمن دعوت از فعالان روابط عمومی در حوزه بانکداری کشور و سایر علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس بیان کرد: این کنفرانس فرصتی مناسب برای مدیران، متخصصان و علاقمندان روابط عمومی در حوزه بانکداری فراهم می‌آورد تا با تبادل نظر و ارائه تجربیات خود، به بهبود و ارتقای این صنعت کمک کنند.

گفتنی است دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع «روابط عمومی و صنعت بانکداری» مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می‌توانند به سایت www.prconference.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل کنند.

 

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.