شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24133
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1402 - 11:06 | 57 بازدید | ارسال توسط :

آغاز جشن بزرگ «دهکده بهار ایران » در بوستان آزادگان

🔷 شهردار منطقه ۱۵ گفت: جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان باب الرضای طهران آغاز به کار کرد. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و ماه میهمانی خدا گفت: […]

آغاز جشن بزرگ «دهکده بهار ایران » در بوستان آزادگان

🔷 شهردار منطقه ۱۵ گفت: جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان باب الرضای طهران آغاز به کار کرد.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و ماه میهمانی خدا گفت: این سکوی فرهنگی هنری با مشارکت پهنه جنوب شرق تهران (مناطق ۱۲ و ۱۴ و ۱۵ ) از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با اجرای برنامه های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی است.

🔹او افزود: از دیگر برنامه های این دهکده می توان به برپایی ایستگاه صلواتی اشاره کرد که با چای و نبات و شیرین عسل پذیرای شهروندان در هنگام افطار بود .

🔹 شهردار منطقه ادامه داد: در حاشیه این جشن ۱۰ میز نیز در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار داده  شده است تا  به عرضه و فروش صنایع دستی خود بپردازند.

🔹برپایه این گزارش؛ در بخش دیگر دهکده« بهار ایران« غرفه های متنوعی همچون غرفه بازی و سرگرمی , غرفه کافه کتاب ,غرفه نقاشی قصص قرآنی , غرفه رواق دارالذکر ,غرفه دلنوشته و تصاویر ویژه حاج قاسم سلیمانی , غرفه قرآن بخوانید و‌جایزه بگیرید و غرفه ورزش با همکاری سرای محلات به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.