شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14767
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 24 آبان 1400 - 17:36 | 504 بازدید | ارسال توسط :

⭕ همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد  

  🔹با توجه به اهمیت ارتباطات دیجیتال و مأموریت تحقق رویای دیجیتال، ضمن پیگیری‌های لازم و پرداخت حق عضویت، همراه اول توانست به‌صورت مستقل و به‌عنوان عضو بخشی (sector member)، به عضویت اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور (ITU) درآید.   🔹نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشور که از سال گذشته «کمیته گروه‌های مطالعاتی ITU» را […]

⭕ همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد   

 

🔹با توجه به اهمیت ارتباطات دیجیتال و مأموریت تحقق رویای دیجیتال، ضمن پیگیری‌های لازم و پرداخت حق عضویت، همراه اول توانست به‌صورت مستقل و به‌عنوان عضو بخشی (sector member)، به عضویت اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور (ITU) درآید.

 

🔹نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشور که از سال گذشته «کمیته گروه‌های مطالعاتی ITU» را با رویکرد بررسی تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و استانداردهای رگولاتوری در جهان در شرکت شکل داده است، اکنون می‌تواند با این عضویت مستقل، دسترسی آسان و مستقیم به مقالات و توصیه‌نامه‌های ITU و امکان شرکت در جلسات آن را داشته باشد.

 

🔹این اقدام همراه اول می‌تواند منجر به شناخته شدن هر چه بیشتر برند MCI در جهان به‌عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران نیز شود.

 

🔹اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور (ITU) یک سازمان بین‌المللی وابسته به سازمان ملل متحد است که امروزه، به واسطه عضویت ۱۹۳ کشور و ۹۰۰ شرکت، دانشگاه و سازمان منطقه‌ای و بین‌المللی در آن، به یک بستر منحصربه‌فرد برای مشارکت‌های دولتی و خصوصی جهانی تبدیل شده است.

 

http://mci.ir/-407PO2

@mcinewd

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.