شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13577
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 26 مرداد 1400 - 13:20 | 605 بازدید | ارسال توسط :

⭕ فراخوان شرکت در سه رویدادمسابقه «آکادمی همراه» با امکان دعوت به همکاری

🔹در نخستین سری از رویداد مسابقه‌‎ها، متقاضیان می‌توانند محتوای آموزشی رویداد را مشاهده و در مسابقه آنلاین شرکت کنند تا در صورت موفقیت، علاوه بر دریافت جوایز ویژه نقدی و اعتباری به جلسه مصاحبه اختصاصی جهت همکاری دعوت شوند. 🔹در رویدادمسابقه جاوا که دوم شهریورماه برگزار می‌شود، سعی خواهد شد بعضی مفاهیم پیچیده جاوا با […]

⭕ فراخوان شرکت در سه رویدادمسابقه «آکادمی همراه» با امکان دعوت به همکاری

🔹در نخستین سری از رویداد مسابقه‌‎ها، متقاضیان می‌توانند محتوای آموزشی رویداد را مشاهده و در مسابقه آنلاین شرکت کنند تا در صورت موفقیت، علاوه بر دریافت جوایز ویژه نقدی و اعتباری به جلسه مصاحبه اختصاصی جهت همکاری دعوت شوند.

🔹در رویدادمسابقه جاوا که دوم شهریورماه برگزار می‌شود، سعی خواهد شد بعضی مفاهیم پیچیده جاوا با زبانی غیرپیچیده معرفی شود؛ در واقع بنا بر این است کلاس‌ها و اینترفیسهای جاوا بهتر شناسانده و با مسائل همزمانی و مالتی ترد بیشتر دست و پنجه نرم شود.

🔹رویدادمسابقه جویش با الستیک نیز که سوم شهریورماه برگزار می‌شود، آشنایی با الستیک است که شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند با توانمندی‌های بالای elasticsearch و قابلیت‌هایی که پایگاه‌های داده در بحث جستجو در اختیار ما قرار نمی‌دهند، آشنا شوند.

🔹نهایتا در سومین رویداد که چهارم شهریورماه برگزار می‌شود یک پروژه React به‌صورت SSR از صفر ساخته و تفاوتش با CSR بررسی می‌شود و در ادامه گام‌هایی که یک مرورگر در هر دو طی می‌کند به نمایش گذاشته می‌شود.

http://mci.ir/-4LBNJW
@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.