شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14708
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 آبان 1400 - 10:20 | 472 بازدید | ارسال توسط :

⭕ تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر سیزدهمین جشنواره «روز پروژه» 

🔹مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که از سیزدهمین دوره «روز پروژه» دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران حمایت کرده، با اعطای جوایزی از پایان‌نامه‌های برتر تقدیر کرد.   🔹این مراسم امروز ۱۷ آبان، با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و […]

⭕ تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر سیزدهمین جشنواره «روز پروژه» 

🔹مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که از سیزدهمین دوره «روز پروژه» دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران حمایت کرده، با اعطای جوایزی از پایان‌نامه‌های برتر تقدیر کرد.

 

🔹این مراسم امروز ۱۷ آبان، با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در ساختمان مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول برگزار شد.

 

🔹«روز پروژه» رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر و با کیفیت‌تر پایان‌نامه‌ها است که شهریورماه سالجاری سیزدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به‌صورت آنلاین برگزار شد.

 

🔹این دوره که میزبان ۶۱ پروژه ارسالی بود، نهایتا با انتخاب کارگروه تخصصی ۴۰ پروژه را روانه داوری نهایی کرد؛ پس از ارزیابی چندباره پایان‌نامه‌های شرکت کننده ۶ پژوهش به‌عنوان پایان‌نامه‌ برتر معرفی و از آنها تقدیر شد.

http://mci.ir/-Q78FUH

@mcinews

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.