شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14218
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - 15:28 | 543 بازدید | ارسال توسط :

⭕ تبریک مدیرعامل همراه اول به‌مناسبت افتخارآفرینی کشتی‌گیران ایرانی در نروژ

🔹شب رویایی پهلوانان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به‌گونه‌ای رقم خورد که نیمی از طلاهای چهار وزن نخست به ایران رسید و مدیرعامل همراه اول به‌عنوان حامی ورزش اول کشور، این افتخار را به جامعه ورزشی کشور تبریک گفت. 🔹شب گذشته شاهد رقابت کشتی‌گیران نام‌آور کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در […]

⭕ تبریک مدیرعامل همراه اول به‌مناسبت افتخارآفرینی کشتی‌گیران ایرانی در نروژ

🔹شب رویایی پهلوانان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به‌گونه‌ای رقم خورد که نیمی از طلاهای چهار وزن نخست به ایران رسید و مدیرعامل همراه اول به‌عنوان حامی ورزش اول کشور، این افتخار را به جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

🔹شب گذشته شاهد رقابت کشتی‌گیران نام‌آور کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در دور فینال چهار وزن نخست بودیم که در نهایت با افتخارآفرینی آنان، نیمی از طلاهای این رده به ایران تعلق گرفت.

🔹در پایان رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو پایتخت نروژ، «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم و «امیرحسین زارع» در وزن ۱۲۵ کیلوگرم توانستند خوشرنگ‌ترین مدال را برای تیم ملی کشورمان کسب کنند.

🔹مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول به‌عنوان مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران، در پیامی این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی کشورمان تبریک گفت و برای سایر کشتی‌گیران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.