شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15779
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 12:21 | 484 بازدید | ارسال توسط :

۳۶ هزار متر پروژه به ظرفیت درمانی اضافه می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: حدود ۳۶ هزار متر پروژه درمانی در کل کشور در دست افتتاح داریم که به ظرفیت درمانی ما اضافه می‌شود. میرهاشم موسوی با اشاره به نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: وضعیت نسخه نویسی الکترونیک خوب پیش می‌رود، البته ممکن است مشکلات قطعی و کندی وجود داشته باشد که همکاران […]

۳۶ هزار متر پروژه به ظرفیت درمانی اضافه می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: حدود ۳۶ هزار متر پروژه درمانی در کل کشور در دست افتتاح داریم که به ظرفیت درمانی ما اضافه می‌شود.

میرهاشم موسوی با اشاره به نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: وضعیت نسخه نویسی الکترونیک خوب پیش می‌رود، البته ممکن است مشکلات قطعی و کندی وجود داشته باشد که همکاران رصد کرده و آن را برطرف می‌کنند.

او ادامه داد: از دی ۱۴۰۰ که نسخه نویسی با الزام قانونی همراه شد علی رغم فشار زیادی که به حوزه درمان وارد شد، رشد نسبت به گذشته بسیار خوب بوده و میزان نسخه نویسی به بالای ۷۵ درصد در تهران و بالای ۹۰ درصد در کشور رسیده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.

موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم‌گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: هیئت وزیران باید مبلغ عیدی را اعلام کند و سپس تامین اجتماعی تمهید می‌کند که عیدی را پرداخت کند. مشکلی در این باره نخواهیم داشت و منتظریم این عدد اعلام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود؟ گفت: باید ببینیم چه زمانی اعلام می‌کنند؛ مشکلی در پرداخت نداریم.

وی درباره افزایش «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: کار در سازمان برنامه و بودجه و مجلس جلو می رود و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا پایان سال به نتیجه می‌رسد؟ اظهار کرد: مشخص نیست، چون در حال بررسی هستند و کمیسیون تلفیق در حال بررسی این موضوع بوده و هنوز به جمع بندی نرسیده و جمع‌بندی که بشود ما آمادگی را خواهیم داشت.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.