شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15038
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 18 آذر 1400 - 15:49 | 549 بازدید | ارسال توسط :

چین با ابزارهای حاکمیتی خدمات ارزنده ای به مردمش می دهد

  استاد بازنشسته دانشگاه اصفهان با اشاره به استفاده حاکمیت چین از ابزارهای مناسب برای پیشرفت اقتصادی، اعلام کرد: سیاست های موجود در این کشور توسط ابزارهای حاکمیتی پیاده می شود که باعث ارائه خدمات ارزنده ای به مردم می شود. مصطفی عماد زاده با بیان اینکه اقتدار سران حاکمیت به تنهایی هیچ کشوری را […]

چین با ابزارهای حاکمیتی خدمات ارزنده ای به مردمش می دهد

 

استاد بازنشسته دانشگاه اصفهان با اشاره به استفاده حاکمیت چین از ابزارهای مناسب برای پیشرفت اقتصادی، اعلام کرد: سیاست های موجود در این کشور توسط ابزارهای حاکمیتی پیاده می شود که باعث ارائه خدمات ارزنده ای به مردم می شود.

مصطفی عماد زاده با بیان اینکه اقتدار سران حاکمیت به تنهایی هیچ کشوری را به رشد نمی رساند، اظهار کرد: رشد اقتصادی هر کشور منوط به تعامل مردم با حاکمیت است. چین تغییر عمده‌ای در ۷۰ سال گذشته داشته است.

این استاد بازنشسته اقتصاد با بیان اینکه تا سال ۲۰۳۰ احتمال اینکه چین از لحاظ تولید ناخالص داخلی به آمریکا نزدیک شود بسیار است، عنوان کرد: آمریکا یک کشور توسعه یافته و چین نیز یک کشور رشد یافته است و چین می تواند به آمریکا نزدیک شود.

عمادزاده با اشاره به اینکه چین در تولیدات داخلی، فروش و تولید از اروپا پیش می افتد و فاصله اش با آمریکا کم می شود، بیان کرد: این کشور از تمامی لحاظ به اقتدار حاکمیتی رسیده است و امکان مانع شدن برای پیشرفت آن با ابزارهایی مانند تحریم و غیره وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه با الگوبرداری می توان اقتصاد را بهتر مدیریت کرد، ادامه داد: چین با قاطعیت در حاکمیت و نیز تامین نیازهای افراد در دوران قرنطینه توانست در برابر ویروس کرونا مقاومت کنند.

این استاد بازنشسته دانشگاه اصفهان افزود: اینگونه می توان گفت که قاطعیت حاکمیت چین توخالی نیست، با مدیریت صحیح و حمایت از شهروندان می تواند به مشکلات غلبه کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.