شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13495
  پرینتخانه » اقتصادی, خبر ویژه تاریخ انتشار : 20 مرداد 1400 - 22:08 | 573 بازدید | ارسال توسط :

پیشی گرفتن چین از آمریکا با همراهی مردمش

یک اقتصاددان با تاکید بر سیاست های قدرتمند اقتصادی چین، اعلام کرد: این کشور با اجرایی کردن سیاست و همراهی مردم به هدف رسیده است و توانسته حتی از آمریکا نیز پیشی بگیرد. می توان به طور قاطع گفت تا سه الی پنج سال آینده به قطب اقتصادی دنیا تبدیل خواهد شد. احمد جانجان با […]

پیشی گرفتن چین از آمریکا با همراهی مردمش

یک اقتصاددان با تاکید بر سیاست های قدرتمند اقتصادی چین، اعلام کرد: این کشور با اجرایی کردن سیاست و همراهی مردم به هدف رسیده است و توانسته حتی از آمریکا نیز پیشی بگیرد. می توان به طور قاطع گفت تا سه الی پنج سال آینده به قطب اقتصادی دنیا تبدیل خواهد شد.
احمد جانجان با تاکید بر اینکه نظام حاکمیتی و دولت های چین، با برنامه ریزی مدون رفتار کردند، خاطرنشان کرد: برنامه های این کشور یک متولوژی و دقیق بوده است که آن را مو به مو اجرا کرده اند این در حالی است که دولت های مختلف در کشور ما برنامه ریزی متضادی تا چشم انداز ۱۴٠٠۴ داشته اند که جایگاه خوبی در خاورمیانه به دست آورند اما این تضاد هدف را دور می کند.
او با بیان اینکه چین کشور بسیار منظمی است، عنوان کرد: به طور قطع مردم این کشور سختی های بسیاری کشیده اند اما دنبال کردن سیاست های دولت باعث بهتر شدن وضعیت اقتصادی شان شده است به طوری که می توان تعهد کاری را در بین مردم مشاهده کرد. آنها در ساعات کاری به غیر از انجام کار، مشغول امر دیگری نمی شوند و مسئولیتی که به عهده شان است را به درستی و با دقت انجام می دهند.
این کارشناس اقتصادی با اشاره به تعهد بسیار بالای مردم چین، اظهار کرد: بخش عمده این رفتارها به دلیل فرهنگسازی و همراهی مردم با حاکمیت این کشور طی سالیان است.
جانجان با بیان اینکه قوانین کشور چین، در بحث کار بسیار قوی، دقیق و کامل است، اظهار کرد: مردم این کشور تعهد بسیاری در انجام کارهایشان دارند و همه دست به دست هم می دهند تا با یکدیگر کارهایشان به اتمام برسد.
او ضمن بیان اینکه چین پکیچ کاملی از اقدامات را در مقابله با کرونا انجام داده است، عنوان کرد: این کشور در ابتدا و سریع قرنطینه را شروع کرد. چین تجربه خوبی در مورد ویروس سارس داشت و بهترین عملکرد را در این زمینه ارائه داد. وقتی کرونا شیوع پیدا کرد استراتژی که برای سارس به کار گرفته بود را اجرایی کرد. مثلا طی ۱۰ روز بیمارستان چند هزار تختخوابی ساخت و در بحث درمان، هم زمان از طب سنتی و پزشکی نوین بهره گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.